Mitä hyödyllistä teit tänään?
Itse olen syönyt, maannut sohvalla, katsellut YouTubesta kissaliveä ja tehnyt palapeliä. Tuntuu että annan kaikkeni orpon hallituksen eteen. Huomenna vois katella töihin menoa.
Kommentit (28)
Pesin kaksi koneellista pyykkiä ja pesin myös saunan lauteet ja lattian.
Lajittelin kierrätykseen roskat ja uffille pari säkillistä talvivaatteita.
Vierailija wrote:
Koska "Haravoin pihan" oli asiaton sisältö, niin kerronpa saman asian tässä vielä uudestaan vielä näin pidemmin jaaritellen.
Joo, ihan käsittämättömän typerää moderointia. Pakko jaaritella niitä näitä, että julkaistaisiin, lyhyet vastaukset on näköjään kaikki asiattomia 🙄 Ja mikä helvetin moderoinnin jono? Siellä mitään jonoa ole, vaan roskakori 😒
Ilmiannoin pari vihaketjua.
Rapsuttelin persettä.
Pesin pari koneellista pyykkiä. Muuten olen vaan tehnyt kaikkea vähemmän hyödyllistä.
Ajoin kotiin yli 400km. Vaihdoin lakanat. Autoin vanhempia laskujen maksussa.
Menin aamusta lähes sata vuotiaan isoäitini luo. Tein aamiaista, söimme yhdessä myös lounasta ja juotiin iltapäiväkahvit. Siivosin ja vaihdoin vuodevaatteet. Kampasin tukkaa ja soitettiin FaceTime-puhelu yhdelle läheiselle. Jäi tosi hyvä fiilis itselle tästä, kun en ihan joka sunnuntaina pääse. Illalla kyllä myös soiteltiin.
Koska "Haravoin pihan" oli asiaton sisältö, niin kerronpa saman asian tässä vielä uudestaan vielä näin pidemmin jaaritellen.