Ex on ottanut juuri sellaisen kumppanin, jota halveksui mielikuvissaan. Olen hämmentynyt.
En halua olla loukkaava tai kritisoida ketään mutta ihmettelen suuresti, että mies joka on ollut niin ulkonäkökeskeinen, niin onkin nyt juuri sellaisen ihmisen kanssa millaisia piirteitä ennen halveksui.
Esim itse valitettavasti koiduin hänen kumppanikseen. Hän oli henkisesti ajan edetessä todella inhottava. Painoani erityisesti kommentoi. Olin alkuun hoikka mutta olisi halunnut muokata minua vieläkin hoikemmaksi. Päinvastoin, lihoin paljon m siinä kaikessa ahdistuksesta ja kontrolloinnissa.
Oli myös muuta väkivaltaa. Jätti aikamoisen hämmennyksen peräänsä kaiken kaikkiaan. Suhde perustui hyviin ja huonoihin kausiin.
Nyt seurustelee ihmisen kanssa joka ei lainkaan välitä ulkonäöstään, on todella kookas ja kuulemma epäsiisti. Mieskin on lihonnut valtavasti. Juovat paljon, jne.
Mitä ihmettä tapahtui? Miehen piti aloittaa parempi, terveempi elämä mielikuvissaan mutta on mennyt vain huonompaan kuntoon.
Asia ei minulle kuulu mutta yleisesti ottaen. Mies ehkä todella sitten kohdannut henkisellä tasolla oikean ihmisen tai muuten parantanut arvomaailmaansa?
Kommentit (25)
Ehkä sun luonne ja käytös oli se nega hänelle. Uuden naisen ulkonäönkin kestää kun luonteensa sopii miehelle paremmin kuin sinun.
Asia ei sinulle kuulu. Älä käytä aikaasi tuollaisten miettimiseen.
Vierailija wrote:
"Parantanut arvomaailmaansa?"
Heittänyt terveyden hukkaan ja lähtenyt kehopositiivisuuden tielle. Älkää koskaan, ikinä, missään tilanteessa alkako pitämään lihavuutta normaalina, hyväksyttävänä asiana!
No en aivan näin tarkoittanut, että parantanut arvomaailmaansa kun elää itse epäterveellisemmin. Tarkoitin, että kenties ei ole enää niin pinnallinen.
Muistan kuinka alkuun etenkin ja useampana muuna kertana kertoi kuinka minun pitäisi kiinteytyä. Usein myös nöyryytti minua kavereidensa kesken, jotain ulkonäöstä tai muusta kommentoi niin etten voinut kun epäuskoisena olla.
Olin vielä oikeasti hyvännäköinen noihin aikoihin. Pidin itsestäni huolta, laittauduin, pukeuduin tyylikkäästi. En ole sitten enää jaksanut tuon kaiken jälkeen. En riittänyt mitenkään joten luovutin kokonaan. Itsetunto siinä meni ja itseluottamus kun en osannut lähteä pois ajoissa.
Kehui usein myös kauniiksi ja halusi varmistella että jään ja rakastan häntä. Hän halusi että jään. Oikeastaan aneli sitä usein.
Niin mietin vain, että kun on ollut niin ulkonäkökeskeinen että en tiedä välittääkö enää.
Ehkä on masentunut ja luovuttanut itsensä ja naisten suhteen.
Ap
Ex sanoi minulle kuinka löysi tyhmemmän naisen kuin minä, naisen jota ohjailla haluttuun suuntaan. Sanoi vielä, ettei nainen ole kuitenkaan liian typerä, vaan kun naiselle sanoo mitä puhua ja mitä ajatella, kaikki menee hyvin. Että tulevat hyvin juttuun vaikka nainen onkin yksinkertainen.
Tämä sama nainen oli ilkeillyt kustannuksellani selkäni takana. Ajattelin itsekin, ettei hän ole penaalin terävin kynä. Mielestäni naisella oli myös heikompi ulkonäkö kuin itselläni, exäni oli tästäkin samaa mieltä.
Olin kuitenkin hämmentynyt, oliko ex sovinisti, jolle minä vahvana naisena olin liikaa. Onneksi pääsin miehestä eroon. Ehkä hän nyt löysi tasoisena naisen. Nolottaa, että edes sekaannuin moiseen mieheen.
Exäsi on alkoholisti. Hänen uusi kaltaisensa. Anna heidän yhdessä nauttia päihdehuuruisesta elämästä. Nauti sinä omastasi, kun pääsit mokomasta eroon.