Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex on ottanut juuri sellaisen kumppanin, jota halveksui mielikuvissaan. Olen hämmentynyt.

Vierailija
15.10.2023 |

En halua olla loukkaava tai kritisoida ketään mutta ihmettelen suuresti, että mies joka on ollut niin ulkonäkökeskeinen, niin onkin nyt juuri sellaisen ihmisen kanssa millaisia piirteitä ennen halveksui.

Esim itse valitettavasti koiduin hänen kumppanikseen. Hän oli henkisesti ajan edetessä todella inhottava. Painoani erityisesti kommentoi. Olin alkuun hoikka mutta olisi halunnut muokata minua vieläkin hoikemmaksi. Päinvastoin, lihoin paljon m siinä kaikessa ahdistuksesta ja kontrolloinnissa.

Oli myös muuta väkivaltaa. Jätti aikamoisen hämmennyksen peräänsä kaiken kaikkiaan. Suhde perustui hyviin ja huonoihin kausiin.

Nyt seurustelee ihmisen kanssa joka ei lainkaan välitä ulkonäöstään, on todella kookas ja kuulemma epäsiisti. Mieskin on lihonnut valtavasti. Juovat paljon, jne. 

Mitä ihmettä tapahtui? Miehen piti aloittaa parempi, terveempi elämä mielikuvissaan mutta on mennyt vain huonompaan kuntoon. 

Asia ei minulle kuulu mutta yleisesti ottaen. Mies ehkä todella sitten kohdannut henkisellä tasolla oikean ihmisen tai muuten parantanut arvomaailmaansa?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet nyt sanovat mitä luulevat naisen haluavat kuulla ja kyllä ovat ai...van samaa mieltä Juri sinun kanssasi....

Vierailija
2/25 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata seurustella vankilakundien kanssa. Ovat usein antisosiaalisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Miehet nyt sanovat mitä luulevat naisen haluavat kuulla ja kyllä ovat ai...van samaa mieltä Juri sinun kanssasi....

Miksi olisin koskaan halunnut kuulla miten hän minua haukkui ja muita ihmisiä? Hän haukkui ja kritisoi todella karkeaan sävyyn etenkin painoani. 

Myöskin ylipäätään oli todella ulkonäkö keskeinen. Ihaili malleja ja missejä jne. Tunsin usein riittämättömyyttä hänen kanssaan vaikka olenkin ihan nätti ja nuori nainen. Silti aina oli fiilis että pitäisi olla enemmän. 

Hän käytti minua hyväkseen ja oli todellakin väkivaltainen henkisesti ja fyysisesti. 

Nyt vain sitten onkin juuri sellainen mitä ennen pakkomielteisen kuvottavasti kritisoi. 

Ap

Vierailija
4/25 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kannattaisi unohtaa tuo suuri ihmettely ja siirtyä vaan elämässäsi eteenpäin.

Vierailija
5/25 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettava mies, kun kommentoi rumasti muiden ulkonäköä. Sairas päästään.

Vierailija
6/25 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ei kannata seurustella vankilakundien kanssa. Ovat usein antisosiaalisia.

Ei ole vankilakundi.

Mies on komea, hyvin töitä, hienosti ulospäinsuuntsutunut ja osaa keskustella mutta kulissien takana kuitenkin osaa olla jotain todella kamalaa. Etenkin kun juo niin on aivan hirviö. 

Ap

Vierailija
7/25 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli outoa että eräs (teini-iän) mieshaukkuja vihaaja otti mun nimisen ja samaa tyyliä olevan naisen itselleen. Ehkä se oli joku mielenkiintoinen versio hänelle. Mutta jotenkin creepyä. Asialla ei ole tietenkään mun kanssa mitään tekemistä. Silti tuli tehtyä huomio joskus.

Vierailija
8/25 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vapautui henkisesti ja alkoi elää itsensä näköistä elämää, eli alkoholia ja naisia. Sillä on luultavasti huono itsetunto omasta kropastaan. Vähän levinnyt ja huonot elämäntavat omaava nainen saa siksi sen tuntemaan itsensä paremmalta ja rennolta.

Vierailija
9/25 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sinun asiasi millään muotoa. 

Kuulostaa siltä, ettet ole päässyt tuosta miehestä täysin yli, ja sinusta tuntuu nyt hyvätlä, kun on yhdessä mielestäsi sinua alempiarvoisen naisen kanssa.

Vierailija
10/25 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joku kritisoi teitä, puolisokin, he tosiasiassa kritisoivat itseään. Olit hoikka ja kaunis ja sait miehen epävarmaksi, minkä vuoksi hän yritti musertaa sinut. Nyt on löytänyt tasoisensa, jonka kanssa voi rauhassa olla juopotteleva, sotkuinen läski.

Olen kokenut tämän. Ulkonäöstä ei ollut kyse, vaan muista ulkoisista asioista joista mies jaksoi jäpittää. Kun lopulta lemppasin, löysi uuden jolla samat ”puutteet” x100

Vierailija
11/25 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa naisen, joka ei karkaa häneltä.

Nyt aikoo sitoa itseensä varman päälle uuden naisen. Todennäköisesti väkivalta jatkuu. 

Vierailija
12/25 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen, että suhteenne on loppu. Eihän tuollainen ukkeli ole perään itkun arvoinen. 

Vierailija
13/25 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä naisen luonne on nyt hänelle sellainen mitä on toivonut.

Vierailija
14/25 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes mietit enää tuollaista persoonallisuushäiriöistä juoppoa, ole iloinen että pääsit eroon!

Vierailija
15/25 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mies ei kelpaa kenellekään tasokkaalle naiselle. Hänellä on kuitenkin voimakas tarve olla jonkun naisen kanssa.

Vierailija
16/25 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan ylläolevaa. Mies ei kestänyt hyviä puoliasi, joten alkoi kiusata sinua. 

Nähtävästi tuli sinuiksi itsensä kanssa eikä enää tähdännyt enää parhaaseen mahdolliseen vaan sopivaan.

Vierailija
17/25 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Et lukenut aloitusta...

Se mies oli haukkunut ap:n ulkonäköä ja pitänyt läskinä, mutta on nyt huomattavasti läskimmän naisen kanssa 

Vierailija
18/25 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kun joku kritisoi teitä, puolisokin, he tosiasiassa kritisoivat itseään. Olit hoikka ja kaunis ja sait miehen epävarmaksi, minkä vuoksi hän yritti musertaa sinut. Nyt on löytänyt tasoisensa, jonka kanssa voi rauhassa olla juopotteleva, sotkuinen läski.

Olen kokenut tämän. Ulkonäöstä ei ollut kyse, vaan muista ulkoisista asioista joista mies jaksoi jäpittää. Kun lopulta lemppasin, löysi uuden jolla samat ”puutteet” x100

Tämä. Arvostelussa ja haukkumisessa oli tarkoitus alistaa ja painaa alas ap:ta, joka tuntui liian tasokkaalta ja vahvalta mieheen itseensä verrattuna.

Vierailija
19/25 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Se vapautui henkisesti ja alkoi elää itsensä näköistä elämää, eli alkoholia ja naisia. Sillä on luultavasti huono itsetunto omasta kropastaan. Vähän levinnyt ja huonot elämäntavat omaava nainen saa siksi sen tuntemaan itsensä paremmalta ja rennolta.

Todennäköisesti kyllä haukkuu sitä kumppania ihan samoin. Ap:ta haukkui, että tämä tuntisi olonsa huonoksi ja rumaksi, saisi lytättyä tämän itsetunnon ja itse asetuttua ylemmäksi. Nyt sitten varmasti sama uuden kumppanin kanssa, olipa ulkonäkö millainen tahansa.

Mistähän kumpuaa noin huono itsetunto miehellä? Selvästi kuitenkin jollakin tavalla pelkää, että naiset vaihtavat parempaan, jos heitä ei alistamalla ja vähättelemällä kutista.

Vierailija
20/25 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Parantanut arvomaailmaansa?"

Heittänyt terveyden hukkaan ja lähtenyt kehopositiivisuuden tielle. Älkää koskaan, ikinä, missään tilanteessa alkako pitämään lihavuutta normaalina, hyväksyttävänä asiana!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän