Olin eilen sinkkutapahtumassa, monta sataa naista vain muutama mies
Miesten kannattaisi kyllä lähteä noihin sinkkuiltoihin. Naiset nimittäin lähtee. Hauskaa siellä oli ilman miehiäkin, mutta kun täälläkin aina valitetaan ettei tule osumia Tinderissä. Tuolla ainakin olisi miehillä ollut hyvät mahdollisuudet.
Kommentit (604)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Missä oli tämä sinkkutapahtuma, jossa oli monta sataa naista ja vain muutama mies?
https://www.linnateatteri.fi/events/sinkku-stand-up/Tämä oli itselleni ensimmäinen kerta kun osallistun tällaiseen, mutta aiemmissa sinkkutapahtumissa olleet kertoi että näissä on aina enimmäkseen naisia.
Stand up paskaa siis. En ihmettele
Vierailija wrote:
"Stand upin jälkeen ilta huipentuu hulvattomaan DildoBingoon, joka on huumoria tihkuva rakkaudellinen gameshow."
Jännä, että niin harva mies halusi osallistua dildobingoon..
Enpä itsekään tuohon osallistunut ihan naisena. Siellä kyllä kerrottiin että palkintona on leluja myös miehille. Stand up esitykset oli joka tapauksessa hyviä ja sen lomassa oli mahdollisuus ottaa pari drinkkiä ja seurustella.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Missä oli tämä sinkkutapahtuma, jossa oli monta sataa naista ja vain muutama mies?
https://www.linnateatteri.fi/events/sinkku-stand-up/Tämä oli itselleni ensimmäinen kerta kun osallistun tällaiseen, mutta aiemmissa sinkkutapahtumissa olleet kertoi että näissä on aina enimmäkseen naisia.
Ja monta sataa vapaata naista. Mutta ei kai siinä. 🤷🏻♀️
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ja aivan samat vapaat naiset, jotka ovat pyörineet vuosia Tinderissä Turun seudusta 50 km säteellä.
Kasvojen menettämisen pelko ja tosikkomainen luonne ei kyllä ehkä ole mikään valttikortti parisuhdemarkkinoilla.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ja aivan samat vapaat naiset, jotka ovat pyörineet vuosia Tinderissä Turun seudusta 50 km säteellä.
No itse en ainakaan ole. Ja mitä sitten jos olisikin, jos heihin ei saa Tinderin kautta yhteyttä?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
No itse en ainakaan ole. Ja mitä sitten jos olisikin, jos heihin ei saa Tinderin
Ehkä siihen on ihan syynsä, miksi näihin naisiin ei saa Tinderin kautta yhteyttä. He varmasti löytävät sieltä Tinderistäkin haluamansa, kun kerran siellä ovat.
Olisiko sinne enempää miehiä edes mahtunut, jos pelkästään jo naisia oli monta sataa?
”Ehkä siihen on ihan syynsä, miksi näihin naisiin ei saa Tinderin kautta yhteyttä. He varmasti löytävät sieltä Tinderistäkin haluamansa, kun kerran siellä ovat.”
Ai vaikka ovat olleet siellä monta vuotta? Ei ihan täsmää.
Tapahtuma ei ollut loppuun myyty.
Suosin sinkkuristeilyjä. Siellä on hytti valmiina ja paljon kiimaisia nuoria naisia.
- hopeaseilori
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Oletko koskaan ajatellut että siihen on syynsä miksi nuo naiset ovat vapaita?
Vierailija wrote:
Miehet tarvitsisivat ehkä vähän erilaisen stand up-kattauksen, kuin Kuuselan Viivin kertomassa turhautuneena, miten huonoja nykyiset "feminiinienergiassa" kulkevat miehet ovat.
Jos itse tietäisin että on joku tapahtuma jossa on monta sataa sinkkumiestä ja vain muutama nainen, niin minulle olisi kyllä aivan sama vaikka esiintyjänä olisi Paavo Väyrynen soittamassa nokkahuilua.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Miehet tarvitsisivat ehkä vähän erilaisen stand up-kattauksen, kuin Kuuselan Viivin kertomassa turhautuneena, miten huonoja nykyiset "feminiinienergiassa" kulkevat miehet ovat.
Jos itse tietäisin että on joku tapahtuma jossa on monta sataa sinkkumiestä ja vain muutama nainen, niin minulle olisi kyllä aivan sama vaikka esiintyjänä olisi Paavo Väyrynen soittamassa nokkahuilua.
Eipä sillä ole väliä vaikka olisi miljoona, ei niitä kiinnosta epätoivoinen mies sen takia ne on sinkkuja.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Oletko koskaan ajatellut että siihen on syynsä miksi nuo naiset ovat vapaita?
Jokaisella varmasti joku, mutta onko se syy sitten yhtään huonompi kuin se syy miksi itse olet sinkkuna. Ei voi tietää. Varmaan aika ankeaa elää tuolla asenteella. Varattujako sitten yrität?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mutta ymmärrätkö, että tällaiset tilaisuudet eivät ole sama asia osallistua miehenä? Lukuisia kirjoittamattomia sääntöjä, miksi miehet eivät näihin osallistu. Suurin niistä on, että osallistuminen tällaisiin huokuu epätoivoa. Miehet tietävät, että täytyy kehittää itseään maksimiin, ja naiset tulevat sitten myöhemmin automaattisesti, jos ovat tullakseen.
En osallistunut tapahtumaan, koska DearLadies-podcastin Sara Grady ei ollut kertomassa tapahtumassa, miten naisten tulee "date up" ja unohtaa "dusty miehet" ja keskittyä provaidaaviin miehiin, joissa on kaikki kohdallaan. Viivi Kuuselahan tukee myös tätä deittifilosofiaa.