Nainen pyysi luokseen kylään ja sanoi tuo alkosta jotain.
Kai se on sitten lähdettävä. Ostan sille salmiakkikossua.
Kommentit (41)
Tai jos oikeen haluut tehdä vaikutuksen ni osta baileysta siitä ne mammat tykkää
Vierailija wrote:
Oisitko mennyt tyhmänä ilman juomaa.
Kuka tollero luulee, että vierailuhin liittyy aina alkoholi?
Lava kaljaa ja pullo Viron viinaa ni eiköhä sillä irtoo
Voihan sitä selvänäkin panna, vaikka vaikeaahan se on.
Yleensä naisella on juomat omasta takaa.
Vierailija wrote:
Ostaisin lisäksi vielä siideriä, lonkeroa, whiskyä, konjakkia, kuohuviinä, punaviiniä ja valkoviiniä.
Vierailija wrote:
Lava on aivan älyttömän paljon ja vaatii kuljettamiseen trukin. Ellei sitä lavaa pura ja vie kaljoja sylissä. Silloin joutuu kyllä muutaman kymmenen kertaa kipittämään kaljalavan ja asunnon väliä.
Vierailija wrote:
Voihan sitä selvänäkin panna, vaikka vaikeaahan se on.
Kunnon känni ja estot pois kerralla, tosin seisokin kanssa voi tulla ongelmia, jos tarpeeks huppelii päätyy
Ottaisit leijonaviinaa tai jotain halpaa. Ei se nainen nyt eroa maista. Salmari on kallista (ellei itse sekoita niitä pastilleja sinne sisään).
Vierailija wrote:
Yleensä naisella on juomat omasta takaa.
Jospa se onki juoppo ja vaatii tuomaa lisää, ku omat rahat on jo juotu
Nainen terassillta pyysi kesällä luokseen. Hänellä oli 3l viinipurkki ja seksikäs alusasu. Aamulla lähdin sitten kotiin.
Ap haluaa siis alkoholistin. On ilmeisesti itsekin.
Olen vienyt naiselle muutaman kerran 40 euron viinipullon. Oon saanut pimppii sitten.
Vierailija wrote:
Nainen terassillta pyysi kesällä luokseen. Hänellä oli 3l viinipurkki ja seksikäs alusasu. Aamulla lähdin sitten kotiin.
Nuolitko pimpsua?
Vie Alkon muovikassi, jos tuon tarkempaa ei ohjeistanut.
Nainen ei halua salmiakkia. Jos nainen sanoo tuo jotain, se tarkoittaa margaritaa tai hedelmäistä drinkkiä. Tai erikoista olutta, siideri?
Jokin likööri mitä voi lisätä kahviin on varma tai sitten viini.
Minä ostaisin pullon hyvää valkoviiniä.
Oisitko mennyt tyhmänä ilman juomaa.