Mitä teette yksin perjantai-iltana?
Kommentit (58)
Vierailija wrote:
Yksin ei tarvitse olla. Teemme kahdestaan jotain kivaa.
mitä .tun virkaa vastata kun ei kysytty!
Vierailija wrote:
Kokkailen pitkän kaavan mukaan herkkuja ja sitten pelailen simsiä. Aivan parasta! 😍
Mikä Sims versio?
Ihan ok, pitäisi alkaa taas lukemaan. Ollut kipupäivä, mutta nyt hetkellisesti taas parempi.
Mä ja muutkin odotellaan lauantaita.
Tein pitsaa. Nyt avaan lonkeron ja alkaa sarjamaraton. The Americans on aivan huippu sarja 👍
Voisin harjoitella mahdollista synnytystä varten ja ehkäistä katetrin tarvetta tulevaisuudessa. Voisin tehdä lyijykynäjäljennöksiä Lady GaGasta ja kuunnella musiikkia sekä katsella musiikkivideoita. Voisin myös käydä tarkastamassa, että biologisten lasten isä osa opiskeluissa aikatauluissa, että valmistuu ajoissa ja saa opintolainan hyvityksen sekä lainansa maksettua ennen kuolemaansa, niin lapset saavat hänen velattoman osuuden asunto-osakeyhtiöstä, jos hakevat hänen asuinpaikkakunnalle opiskelemaan myöhemmin tai sijoitukseen. Itse ajattelin tuossa vaiheessa varmaan asua töissä ja kavereiden luona hankkien heille jonkin verran myös taloudellista hyötyä lasten lisäksi, niin en tarvitse asuntoa, koska itselleni on jo tulossa jossain vaiheessa osuus asunto-osakeyhtiöstä ja muutamasta muusta asuinpaikaksi kelpaavasta rakennuksesta pienen ja halvan rempan jälkeen. 🩷🩷🩷🩷🩷
Makaan sängyssä masentuneena ja haaveilen yhdestä miehestä johon olen ollut ihastunut jo 3 vuotta, mutta en uskalla näyttää/kertoa sille. Koska olen luuseri.
Ja joo, mun elämä on tylsää aina.
Kävin kävelylenkillä ja lämmitin sen jälkeen saunan. Nyt saunan jälkeen löhöän sohvalla ja katson telkkaria. Päättelin myös yhdet vastavalmistuneet villasukat.
Neulon villapaitaa aikuiselle pojalleni.
kuuntelen musaa ja surffailen netistä totuuksia
Juon viinaa ja kuuntelen Panteraa. Iltaa mammoille, vaikka mies olenkin :)
Ihan mukavaa, kiitos kysymästä. Katsoin juuri uutiset Yle Areenasta, syön pizzaa ja juon hyvää punaviiniä.
Sitten ajattelin jatkaa Ivalo-sarjan katselua ja teen käsitöitä. Tässä iässä ihan parasta illanviettoa. Moes tulee huomenna kotiin, sitten tehdään jotain yhdessä.
Kävin luovuttamassa verta, sitten ruokakaupassa, tein ruokaa, vein koiran puistoon, luin kirjaa, täytin ristikoita. Nyt makaan sängyssä, katson telkkaria, selaan palstaa, pelaan Solitairea kännykällä, kaikkea vuoron perään.
Hirmu jännää on. Tai no, enhän mä ole yksin kun on toi koira 🤔
Ei tee edes mieli alkoholia enkä halua nähdä ihmisiä. Budi kävisi niin voisi syödä tota kolmen suklaan kakkua minkä leivoin, oikein tunteella siis 😂
Perjantaina kävin heti työpäivän jälkeen tunnin juoksulenkillä ja kaupan kautta kotia. Parin tunnin päikkärit ja loppuilta pääosin meni tietokoneella pelatessa. Toki kokkailut ja syömiset siinä välissä.
Tylsäksi on muuttunut. Ei jaksa baareihin eikä kalsarikännitkään sovi vatsalle enää. Eikä olut edes käy päähän.. enää.
Juon kaljaa ja sheivaan pimpsukkani.