Mitä kaupasta perjantaiherkuksi?
Kommentit (37)
Ostin pussillisen Marianneja, pärjään sillä useammankin perjantain.
Vierailija wrote:
Osta sellaista mitä sun tekee mieli.
Mun tekee mieli niin laidasta laitaan herkkuja, että pakko rajata. Heitin kysymyksen jos tulisi ideoissa joku ylivoimainen ehdotus. 😊
Vierailija wrote:
X-tra siideriä, sipsejä, irtsareita, suklaalevyjä, minidonitseja. Lapsille ketsuppia ja makaroonia viikonlopun ruoaksi.
Sinä herkuttelet, eivätkä lapset saa mitään?
Ostin makeita minitomaatteja, avocadon, mangon ja tuoretta lohta. Niistä saa herkullisen poke-kulhon nautittavaksi Netflixin ääressä (muut ainekset löytyvät jo kaapeista).
Vierailija wrote:
Atrian Hornetit uuniin ja kori kaljaa. Aamulla runkkauspaska saa pikantin tulisen ripulisäväyksen!
M40
Ihan niinku sivistys olis ottanut takapakkia jostain syystä kun ei 80-luvullakaan tuollaista sikailua ollut.
Herkuttelin banaanilla, rusinoilla ja kananmunalla.
Mulla nachoja ja itsetehty guacamole. Ja lakritsia.
Pizzan, pähkinöiden ja vaikka avocadon ostamisesta saa aina joku väännettyä jonkun poliittisen debatin ja salaliittoteorian. Ihan mitä tahansa tekeekin niin aina saa jonkun aasinsillan vedettyä politiikkaan.
Vierailija wrote:
Mistä saa valmiina hyvää?
Kaupasta rahalla, maksa kortilla tai käteisellä. Osta vaikka lakristi- tai kuningatartuutteja, Coca Cola Zeroa ja Annasin sydänpiparkakkuja.
Lapsille oli päiväkodissa yksi aamu aamupalaksi maustamatonta jogurttia ja hedelmäsosetta. Olen himoinnut tuota koko viikon ja tänään vihdoin ostin. Oli hyvää.
Vierailija wrote:
Minä ostin suklaata.
Minulla on semmoinen iso kannellinen muovirasia, johon olen kasannut neljänlaisia suklaakonvehteja (Da Capo, Julia, Budapest, Lakkalikööri). Yleensä syön muutaman suklaakohvehdin joko kahvin kanssa tai elokuvaa tv:stä katsellessa.
Vaniljakastiketta kaupasta ja mustikoita pakasteesta
Mun illan herkku on valtava kulhollinen pieneksi silputtua tomaattia, kurkkua, pinaattia, maissia, porkkanaa, korianteria, papuja + juustoraastetta + limen mehua + mausteita. Tätä kauhon nachoilla suoraan kulhosta, järjettömän hyvää eikä tule huono olo jälkeenpäin liiasta sokerista tms 😅.
Viiniä otin lasillisen, se oli tänään mun herkku.
Kirjoitin osta pizza. Sitä ei julkaistu!