Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä ihmisiä, jotka jättävät kaapinovet kotona auki

Vierailija
13.10.2023 |

Miksi? Miksi jätätte kaappien ovet auki ettekä sulje niitä?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, mutta älykääpiöt jättävät ne auki.

Vierailija
22/32 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en taas ymmärrä ihmisiä, jotka ihmettelee kaapinovien asentoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni lapsuudenperheessä oli tämä tapa. Pieni keittiö tuntui entistä ahtaammalta, kun (joka ainoa) kaapin ovi oli auki. Heillä hajosi kerran mikrokin, kun mikron ovi oli auki ja alakaappia tonkinut nousi ylös, löi päänsä avonaiseen mikron oveen ja mikro putosi avohyllyltä lattialle.

Vierailija
24/32 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Koska meidän kissoistamme on ihanaa nukkua kaapeissa. Siellä saa mukavasti päiväunet vietettyä hämärässä ja piilossa. 

Senkö takia sun vaatteet on aina enemmän tai vähemmän kissankarvoissa?

Vierailija
25/32 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä alkaa vuokrakämpässä haista vaatteet ummehtuneelle, jos pitää vaatekaapin ovia kiinni. Ei ole kosteusvaurioita ja kunnolla kuivatan vaatteet, mutta silti. Pidän auki, jotta vaatteet pääsee vähän tuulettumaan. 

Vierailija
26/32 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avonaiset kaapinovet, laatikot samoin kuin auki jätetty wc-pytty luovat väistämättä epäsiistin vaikutelman, sekä kodista että ihmisestä itsestään.

Vierailija
27/32 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Eksäni lapsuudenperheessä oli tämä tapa. Pieni keittiö tuntui entistä ahtaammalta, kun (joka ainoa) kaapin ovi oli auki. Heillä hajosi kerran mikrokin, kun mikron ovi oli auki ja alakaappia tonkinut nousi ylös, löi päänsä avonaiseen mikron oveen ja mikro putosi avohyllyltä lattialle.

Mikron ovi pitää kylläkin jättää aina auki, jotta ruoan kuumennuksessa syntyvä kosteus pääsee höyrystymään pois.

Vierailija
28/32 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ultimaattisen hyvät kaapinovet olisivat kaikki rulo-ovia aina ja ikuisesti. En vitsaile, ovat vain kalliita aina

Vierailija
29/32 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ymmärrä. Mieheni jättää usein kaapinovia auki, mutta ei vastaa mitään, kun kysyn, miksi tekee niin.

Vierailija
30/32 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mä todella ihmettelen, että niin monet ihmettelee muiden ihmisten tekemisiä. Ja ihmettely on vain muiden tuomitsemista ja oikeassa olemista. Mitä muut pitää päällään, mitä ne tekee kotona, mitä ne syö ja pälä pälä. Eikö ole muuta mietittävää?

Minä taaa ihmettelen miksi tavallisia asioita ei voisi ihmetellä keskustelupalstoilla, siksihän nämä on olemassa. Miten voi niin paljon kiukuttaa että joku hämmästelee milloin mitäkin. Olen kaapinovien auki jättäjä, ja eipä tämä alotus mua loukannut, huvittaa vaan ja aloin itsekin pohtia miksi niin teen. Oon vaan niin hajamielinen, kai se siitä johtuu. 

Miksi kaikesta loukkaannutaan nykyään. Ihan hauska minusta kummastella itsekin kaikenlaisia asioita. 

Vierailija
31/32 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

reps. 😂 

Vierailija
32/32 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Minäkään en ymmärrä. Mieheni jättää usein kaapinovia auki, mutta ei vastaa mitään, kun kysyn, miksi tekee niin.

Melko noloa. Kysytäänkö armeijassa miksi et tee sitä tai tuota tai miksi teet noin tai näin. Ei siellä annetaan suoria käskyjä "kaapin ovi kiinni",  "taakse poistu"...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi