Kertokaas naiset, onko sellainen mies joka haluaa pitää kädestä hellästi kiinni, niin onko kauhea turn-off? Iilimato?
Itse ajattelen että se on paras rakkauden tunnustus, ja se saa myös näkyä muillekin, säteillä rakkautta.
Jotkut naiset saattavat kokea sen tukahduttavana kuitenkin, miksi?
M.42
Kommentit (37)
Vierailija wrote:
Sellainen juttu, että sen fyysisesti heikomman tarpeilla mennään. Nainen ottaa kädestä kiinni tai koskettaa jos tuntee olevansa turvassa. Mies ei tartu mihinkään eikä painosta pitämään kiinni.
Koetahan päästä niistä peloistasi. Jää sinulle romantiikka vähiin, jos rupeat sääntöjä keksimään.
Käyttäjä44571 wrote:
Eli ei mitään järkevää selitystä, vastaukset jakautuu aika lailla puoliksi.
Ei, vaan sinulle ei kelpaa ne vastaukset joista et pidä.
Minulle olisi turn off mies, joka puhuisi tai kirjoittaisi tuolla tavalla:
Kertokaas naiset, onko sellainen mies joka haluaa pitää kädestä hellästi kiinni, niin onko kauhea turn-off?
"onko, niin onko"
Käyttäjä44571 wrote:
Vierailija wrote:
En tykkää ollenkaan. Romantisissa eleissä tai rakkauden näyttämisessä ei ole mitään vikaa, mutta kädestä pitäminen tuntuu ahdistavalta ja epämukavalta.
Kuitenkin jotkut naiset pitävät siitä ja jopa janoavat sellaista, miten tuohon pitäisi suhtautua?
Sinun pitäisi suhtautua siihen, kuten järkevä aikuinen suhtautuu. Eli ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä, koska he ovat erilaisia. Ei tuossa ole mitään kyselemisen aihetta.
Riippuu ihan siitä, että haluatko pitää aina kädestä kiinni kun kävellään jonnekin, jos haluat, niin todellakin olet iilimato. Käsi kädessä käveleminen on yllättävän hankalaa. Mutta kivaa silloin kun kävellään jossain rauhallisella paikalla hitaasti maisemia ihailleen. Eli pitää olla kyllä myös sellaiset puitteet ja fiilis, että tuntuu mukavalta.
Voi voi, eikö taaskaan viikonloppuna pääse ketään edes kädestä pitämään.
Yllättävän moni suomalaisnainen on kylmä ja välttelee julkisia hellyydenosoituksia. En nyt tarkoita mitään avointa nuoleskelua tai tissien puristelua vaan juuri (miehen) kädestä pitämistä, kainaloon hakeutumista, hartioihin ja niskaan koskettamista. Kyllä miehetkin kaipaavat läheisyyttä ja hyväksyntää ja esim. muualla maailmassa naiset osoittavat sen em. tavalla.
Suomalainen nainen pitää yleisellä paikalla hajuraon vaikka väkisin ja mieluummin sitten mennään sänkyyn vaikka parin päivän tuntemisen jälkeen jos ei aiemminkin. Olisi huomattavasti fiksumpaa katsoa tuota mallia muualtakin niin ei tarvitsisi hyppiä niin monessa sängyssä kun seurustelee...
Olen nainen ja minusta on mukavaa kun mieheni suhtautuu minuun suojelevasti, kantaa ostoskassiani vahvoilla käsivarsillaan, avaa oven, pitää kädestä. Suojelee minua ja katselee ihailevasti silmiini. On ihanaa kun pidempi mies nostaa junassa laukun hyllylle jne. Sinun on vain löydettävä se oikea nainen, henkilö, jolle on oltu hyviä ja suojelevia ja jotka osaavat ottaa sen vuoksi vastaan hyvyyttä kiitollisina. Itsekään en nuorena täysin osannut , vasta ulkomailla opin koska siellä miehet olivat luontaisesti kohteliaita, herrasmiehiä. Että se on heille ilo ja että näin he vaalivat naisiaan. Se on vuorovaikutusta, iloa.
Tosi ihanahan tuo on. Kuljemme mieheni kanssa melkein aina käsi kädessä, oltu yhdessä kohta 35 vuotta.
Pidän kyllä miehenä paljon tuosta, ja kyllä naiseni kertoo, jos ei jostain syystä haluaisi pitää kädestäni kiinni.
On paitsi jos yhtäkkiä läimit naistasi naamalle vailla mitään tarkoitusta. Siitä ne naiset tykkää....
Mä tykkäisin. Tykkään myös siitä, että mies muistaa merkkipäivät ja että sormuksia käytetään. Eksä käveli aina 5 metriä edellä ja se tuntui ikävältä.
En tiedä tuosta, mutta sellaiset miehet, jotka eivät kätellessä purista kunnolla, niin ovat samantien turn-off.
Treffeillä tutustuessa kiva huomata, että toinen on kuin löysä lapanen.
Tähän vastaaminen on sama kuin jos lääkäri määrittäisi vastaanotolla diagnoosisi pelkästään internetin tilastojen perusteella.
Vierailija wrote:
En tykkää ollenkaan. Romantisissa eleissä tai rakkauden näyttämisessä ei ole mitään vikaa, mutta kädestä pitäminen tuntuu ahdistavalta ja epämukavalta.
Sama ja jos siitä viel alkaa syyllistää. "Häpeätkö mua, pidä nyt kiinni?" Mies oli tuollainen ja en hävennyt mutta ärsytti tosi paljon. Sama vaikka jos ei itse ollut tehnyt aloitetta seksiin ja minäkään en niin syyllistävästi kesken unien aamuyöllä kuiski "et sit tänäänkään halunnu panna" .
Syyllisti monesta asiasta vaikka ei kertonut et niitä haluaa, ja meillä oli seksiä päivittäin mutta yhtenä kertana heti kun ei ollut ja hänelle tuli aamuyön ahdistus kun heräsi 4 aikaan niin piti herättää mut, yskiä kovaa, vetää peittoa , itkeä, mitä vain että herään ja sitten ei halunnut jutella vaan tuli just tollasia syyllistäviä marttyyri lauseita "tänään et halunnut panna" vaikka ei olis ees kysynyt. Myöhemmin alkoi stalkkaamaan mua ja kun kerroin käyneeni kirppiksellä.
Vastasi iloisesti "tiedän, näin sut siellä!" Sitten veti takaisin "siis mietin et jos oot käynyt , olin lähistöllä" creepy peepy mikä oli alussa aivan 10 plus mies ja luulin löytäneeni elämäni rakkauden .
Vierailija wrote:
Sellainen juttu, että sen fyysisesti heikomman tarpeilla mennään. Nainen ottaa kädestä kiinni tai koskettaa jos tuntee olevansa turvassa. Mies ei tartu mihinkään eikä painosta pitämään kiinni.
Minusta on ihanaa, kun mies ottaa kädestä tai laittaa käsivartensa hartioilleni. Kyllä silloin tuntuu siltä, että hän haluaa läheisyyttäni.
Jos itse pitäisi kaikki aloitteet tehdä, tulisi kyllä semmoinen olo, että toiselle puoliskolle se läheisyys on yhdentekevää.
Voiko tuollaistakaan sääntöä tehdä, tai kannattaako.
Jos luottamus pelaa ja suhde on aito niin ei sitä kavahda toisen kosketusta, ilahtuu vaan. Kertoo just porukan neuroottisuudesta että kaikkeen tehdään säännöt.
Tuo kädestäpitäminen on hyvä signaali: jos se tuntuu epämukavalta niin kannattaa miettiä miksi, onko siinä jotakin laskelmoivaa tai kontrolloivaa.
Idea on just se että käden voi laskea huoletta irti.