Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmisten välinen kemia -ihastuminen yhtäkkiä

Vierailija
12.10.2023 |

Olen tässä ihmetellyt asiaa. Ihastuin kesällä itseäni 14 vuotta nuorempaan mieheen kuin salama kirkkaalta taivaalta. Nyt mietin syitä miksi. Osaatteko te sanoa, mikä ihme siinä on että jotkut ihmiset vaan kolahtaa aivan totaalisesti ja yllättäen? Mikä sen rajan ylittää, että tunteet alkaa kehittyä niin voimakkaasti ja nopeasti? 

Olen hämmentynyt itse tästä, sillä tämä mies ei olut varsinainen ihannemieheni ulkoisesti. Minuun teki vaikutuksen älykkyys, huomiointi ja uskomattoman samankaltaiset ajatukset elämästä. Kuin olisin kuunnellut jonkun puhuvan pääni sisältä. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen ja maksan siitä nyt kovaa hintaa. Kemia ja vetovoima oli ennenkokematonta. Mies paljastui aivan kamalaksi ihmiseksi aikaa myöten. Olen ollut hyvin ahdistunut jälkikäteen. 

Vierailija
2/7 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on poikkeuksellisen komea ja tuoksuu hyvältä, niin mä kyllä ihastun häneen heti ensi sekunnilla.

Harmillisesti ihastuminen ei ole vielä kertaakaan ollut molemminpuolista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan aikoinaan kun muutin uudelle paikkakunnalle ja näin siellä ensimmäistä kertaa yhden nuoren naispuolisen henkilön, sanoin ystävälleni samantien että tuossa naisessa oli jotain, tuollaisen naisen kanssa kun saisi olla yhdessä joskus. No ei menny kauaan niin jotenkin me ajauduttiin yhteen. Hän oli mun ensirakkaus ja minä hänen. Kyllä niitä käy aina välillä

Vierailija
4/7 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostavaa tarkkailla itseään siinä tilanteessa.

Vierailija
5/7 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kyseessä on ihminen, joka sopii siihen tarkoitukseen minkä olet lapsuuden perheessä saanut. Lapsuudessa ratkaistaan minkälaiseen ihmiseen tunnet aikuisena vetoa.

Vierailija
6/7 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun osaisikin selittää. Siinä on jotain sellaista mitä ei pysty selittämään. Ehkä kannattaisi vaan mennä vaistojen mukaan, kävi miten kävi.

Vierailija
7/7 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle käynyt vähän samalla tavalla. Olen huomannut että salamarakastumisissa toinen osapuoli heijastaa minun omat ominaisuuteni takaisin minulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi