Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvan pyllypyyhkeet hyviä omassa alapäähygieniassa

Vierailija
12.10.2023 |

Käytäkö sinä, minä käytän.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Niissä on muovia!!!!! Ei saa laittaa wc-pönttöön. Käytä tavallista ns. kosteaa wc-paperia, aikuisille tarkoitettua.

Minä laitan vessan roskikseen. Ensin pyyhin paperilla ja viimeisenä tuolla pyllypyyhkeellä 

Öö,  okei. No kiitos tiedosta. Kuinka olisinkaan pärjännyt ilman tätä informaatiota?

Vierailija
22/43 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskotte luontoa 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka jotakin voi kiinnostaa pyllynreikien puhtaus näin paljon, että tekee siitä aloituksen keskustelupalstalle?

Vierailija
24/43 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa keksijäpalkintoa ap. Varmaan moni muukin oivaltanut saman ja pyyhkäissyt joskus omankin reikänsä puhtaaksi niillä kosteuspyyhkeillä. Siihen tarkoitukseenhan on  savettit ja kosteat wc-paperit, jotka on monelle tuttuja esim kesämökin ulkohuussissa.

Vierailija
25/43 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika epäekologista ja turhaakin. Suomessa käsisuihku on niin yleinen, että sillä saa hoidettua kätevästi hygieniasta huolehtiminen ja lopputuloskin on oikeasti puhtaampi kuin pyyhkiä likaa edes takaisin vaossaan. Lähinnä siitä tulee vain lisää kemikaalikuormaa keholle ja muovijätettä. 

Vierailija
26/43 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo käytän, kun ei ole käsisuihkua. Ja aina ostan vauvan pyllypyyhkeitä, koska ne on halvempia kuin muut kosteat wc-paperit. 

Vierailija
27/43 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun pitää vauvapalstalla ilmoitella, että miten putsaat v i ttusi??

Vierailija
28/43 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Aika epäekologista ja turhaakin. Suomessa käsisuihku on niin yleinen, että sillä saa hoidettua kätevästi hygieniasta huolehtiminen ja lopputuloskin on oikeasti puhtaampi kuin pyyhkiä likaa edes takaisin vaossaan. Lähinnä siitä tulee vain lisää kemikaalikuormaa keholle ja muovijätettä. 

No eipä ole käsisuihkua ja aina kakalla käynnin jälkeen puhdistan vielä kostealla vauvapaperilla. En voisi kuvitella, että pyyhkisin pelkästään paperiin. Reissussakin on aina mukana hygieniapyyhkeitä, mutta kotona on aina iso pakkaus noita koseita vauvapyyhkeiä. 

Vierailija
29/43 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Joo käytän, kun ei ole käsisuihkua. Ja aina ostan vauvan pyllypyyhkeitä, koska ne on halvempia kuin muut kosteat wc-paperit. 

Joo hinta on kyllä edullisempi niissä vauvatarvikkeissa kuin tavallisissa kosteissa wc-papereissa.

Vierailija
30/43 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

No eipä ole käsisuihkua ja aina kakalla käynnin jälkeen puhdistan vielä kostealla vauvapaperilla. En voisi kuvitella, että pyyhkisin pelkästään paperiin. Reissussakin on aina mukana hygieniapyyhkeitä, mutta kotona on aina iso pakkaus noita koseita vauvapyyhkeiä. 

"Kakalla" ja "vauvapaperilla" kertoo riittävästi. 🤦‍♀️ Kyllä aikuinen, synnyttänyt nainen käy rehellisesti paskalla.

Vai opetatko lapsellesikin että pyyhkii sitten pyypyyn vauvapaperilla? Voi jumalauta.

Vierailija
31/43 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta kiitos tästä tiedosta ja sitten voidaan varmaankin kaikki siirtyä elämässä eteenpäin ja seuraavaan aiheeseen.. Julistan kokouksen päättyneeksi.

Vierailija
32/43 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

"Kakalla" ja "vauvapaperilla" kertoo riittävästi. 🤦‍♀️ Kyllä aikuinen, synnyttänyt nainen käy rehellisesti paskalla.

Vai opetatko lapsellesikin että pyyhkii sitten pyypyyn vauvapaperilla? Voi jumalauta.

Mikä kakkakohtaus sulle tuli? 

Vierailija
33/43 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalla ulkohuussissa ehdottomia ja paljon paljon edullisempia kuin muut tuon tyyppiset kosteuspyyhkeet. Huom. viisastelijoille: ulkohuussissa ei ole bide suihkua.  Tämä tiedoksenne. Tämmöisiä kesämökkejä on paljon. On olemassa myös muovittomia pyyhkeitä, kannattaa vilkaista tuoselostetta.

Vierailija
34/43 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa käyttötavaroista ei valitettavasti ole biohajoavaa. Tietysti voidaan palata menneisyyteen ja pyyhkiä peppu vaikka sammaleella (kätevää metsässä). 

Bideesuihkukin on ihan turha; kaivosta/järvestä (talvisin avannosta) voi kantaa vettä ja peseytyä sillä. Jääkylmä vesi virkistää mukavasti.

Vierailija
35/43 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vauvoille, eläimille eikä kenellekään. Briteissä tutkittu: kemikaalit vauvan puhdistuspyyhkeistä aih. suolistovaurioita. 

Aattelepa, koirien käyttöön shampoot yms. turhat kemikaalit. Ei ihme, että ovat ruokavammasia. 

Vierailija
36/43 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Niissä on muovia!!!!! Ei saa laittaa wc-pönttöön. Käytä tavallista ns. kosteaa wc-paperia, aikuisille tarkoitettua.

Minä laitan vessan roskikseen. Ensin pyyhin paperilla ja viimeisenä tuolla pyllypyyhkeellä 

Ostakaa kosteaa wc-paperia, ei ole kemikaaleja ja saa heittää pönttöön.

Olen jo kauan ostanut, ovat halvempia kuin vauvan pyyhkeet.

Vierailija
37/43 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kostea wc paperi on biohajoava.

Vierailija
38/43 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Jaa minä olen selvittänyt, että ne kosteat wc-paperit ovat kalliimpia kuin vauvoille tarkoitetut samat tuotteet. 

Vierailija
39/43 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Jaa minä olen selvittänyt, että ne kosteat wc-paperit ovat kalliimpia kuin vauvoille tarkoitetut samat tuotteet. 

Ja vertasin siis kappalehintaa per kosteapaperi. 

Vierailija
40/43 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Miten joitakin voi kismittää se, että joku haluaa pitää pyllyreikänsä puhtaana?

Tällä palstalla on kauheasti ihmisiä jotka eivät ajattele peräaukosta hyvää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi