Onko muita, joilla sukkahousut kertakäyttötavaraa?
Itse voin käyttää sukkiksia (riippumatta hinnasta ja merkistä) korkeintaan pari kertaa ja ne ovat jo rikki. Mikä olisi sellainen merkki, joka kestää?
Kommentit (7)
Eikä ole koosta kiinni, olen kokeillut hankkia sopivia ja tosi isoja, mutta ne ei vaan kestä.
Heti sen jälkeen, kun olen sukkahousut pukenut, ne näyttävät ehjiltä.
ap
Juhlaa varten ostan aina kahdet, jos vaikka toiset kestäisi juhlan loppuun saakka. Tosin nykyisin ostan mielummin sukat, ne tuntuvat kestävän käytössä paremmin.
Mun ongelma on liian pitkät jalat, sukkahousuissa ei tahdo mitta riittää millään, isommassa koossa vyötärö nousee tisseihin saakka, mutta jalkaosa jää silti liian lyhyeksi. Sitten kun niitä yrittää kiskoa ylös saakka, sormi menee läpi sukasta. Kaikki vinkit pitkille ihmisille tarkoitetuista sukkahousuista otan vastaan suurella kiitollisuudella.
sukkahousut aina tarttuilevat niihin kiinni ja sen takia sukkiksiin tulee pieniä reikiä jotka sitten kasvavat isommiksi. Vihdoin tajusin alkaa rasvaamaan käteni ja jalkani ennen sukkahousujen pukemista. (Joita onneksi en tarvitse kuin pari kertaa vuodessa:)
Jos siis saan ne ehjänä jalkaan, kuivat kantapäät rikkovat ne viimeistään pois riisuessa.
Jatkaa 9
t. ap