Voice of Finland 2024
The Voice Of Finlandin uudet tähtivalmentajat on valittu: Maija Vilkkumaa, Elastinen, Sanni ja Arttu Wiskari.
https://www.is.fi/viihde/art-2000009916185.html
Wiskari ihan ok, Sanni ei.
Katso lähetysajat : The Voice of Finland - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3477)
Mikä ihme tää Lisan eka biisivalinta on. Ei sovi tippaakaan hänen äänelleen ja epävireisyys puskee pahasti läpi.
Laura on kyllä sympaattisempi kuin Saara Aalto. Saara ei ole päässyt ihmisten sydämiin vaikka taitava onkin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme tää Lisan eka biisivalinta on. Ei sovi tippaakaan hänen äänelleen ja epävireisyys puskee pahasti läpi.
Ainoa Lisan esittämä kappale joka oikeasti kosketti oli se, jonka hän esitti omalla äidinkielellään. Mikään muu biisi ei oo kulostanut yhtään niin hyvältä.
Siis tämä:
Jostakin syystä oon varma, että Lisan masterplan alusta alkaen oli räjäyttää finaalissa kappaleella "All by Myself". Mutta sitten toinen kilpailija ottikin sen jo, ja hänellä oli vielä kiva tarina taustalla (faija pyysi). Eli hätäisesti sitten jotain, just oli auringonpimennys jossain päin maailmaa niin tää Total Eclipse sitten vissiin tuli mieleen.
Vaikka Saara Aalto ei suosikkini olekaan, niin onhan hänessä paljon enemmän eloisuutta, ääntä ja vivahteita, kuin tässä Laurassa.
Aalto sentään jäi esityksillään mieleen ja koskaan ei tarvinnut jännittää riittääkö ääni ja pysyykö vireessä.
Saara Aallosta ja Laurasta ei voi puhua samana päivänäkään. Lauralla ei olisi ollut mitään mahkuja brittien X-Factorissa. Harmittaa, miten aliarvostettu Saara on täällä takapajuisessa Suomessa.
Taas saatiin uusi VofF-voittaja. Ja hänestäpä ei sitten kuulukaan mitään.
Jos ääni olisi ratkaissut, niin Yannick olisi voittanut. Lauloi muut suohon, syvälle. En viitsinyt edes katsoa kisaa hänen pudottamisensa jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Saara Aallosta ja Laurasta ei voi puhua samana päivänäkään. Lauralla ei olisi ollut mitään mahkuja brittien X-Factorissa. Harmittaa, miten aliarvostettu Saara on täällä takapajuisessa Suomessa.
Saara Aalto ei tule toimeen minkään levy-yhtiön kanssa, koska haluaa tehdä kaiken niin, kuin hän itse haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka Saara Aalto ei suosikkini olekaan, niin onhan hänessä paljon enemmän eloisuutta, ääntä ja vivahteita, kuin tässä Laurassa.
Aalto sentään jäi esityksillään mieleen ja koskaan ei tarvinnut jännittää riittääkö ääni ja pysyykö vireessä.
Juist näin! Itse en ole koskaan tykännyt Saara Aallosta vaikka hän on taitava laulaja. Silti Saara on huomattavan paljon parempi kuin Laura.
Vierailija kirjoitti:
Lauran ongelma on sama kuin Saara Aallon, kummassakaan ei ole tippaakaan karismaa.
Kyllä, mutta Saara laulaa paljon paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saara Aalto ei tule toimeen minkään levy-yhtiön kanssa, koska haluaa tehdä kaiken niin, kuin hän itse haluaa.
Se ei ole huono piirre ihmisessä jos haluaa tehdä musiikkia niin kuin itse haluaa.
Takavuosina moni artisti sanoi että pelko esti esimerkiksi levyttämästä sitä mikä tuntui itselle luontevalta. Levyhtiöt jopa pakottivat pukeutumaan tietyllä tavalla. Onneksi on artesteja jotka eivät halunneet, eivät edelleeenkään halua, alistua levy-yhtiöiden muotin mukaisesti.
Kysymys Sannille ja Lisalle: Miksi Lisa ei laulanut Vain omalla kielellään? Ääni ratkaisee-vaiheessa hän kuulosti upealta! Hänellä on upea ääni, mutta englanti ei suju niin kuin sen kuuluisi ja se kyllä todellakin vaikuttaa laulamiseen, hengittämisen yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole huono piirre ihmisessä jos haluaa tehdä musiikkia niin kuin itse haluaa.
Takavuosina moni artisti sanoi että pelko esti esimerkiksi levyttämästä sitä mikä tuntui itselle luontevalta. Levyhtiöt jopa pakottivat pukeutumaan tietyllä tavalla. Onneksi on artesteja jotka eivät halunneet, eivät edelleeenkään halua, alistua levy-yhtiöiden muotin mukaisesti.
Sunrise Avenue oli esimerkki tällaisesta. Suomalainen levy-yhtiö olisi halunnut ukkojen pukeutuvan mustaan ja käyttävän kajaalia ja mustaa kynsilakkaa. Joten menivät sitten saksalaiselle levy-yhtiölle, joka antoi heidän olla omissa vaatteissaan.
Tosin tässä tapauksessa artistilla oli valmiina oma, selkeä visio, sekä omat biisit jotka sopivat tohon visioon. Toisin kuin esim. Aallolla käsittääkseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja se on täysin oikein. En minäkään haluaisi autotunetettavaksi piipittäväksi taustanauhajumputusartistiksi, joita nykyään lähestulkoon kaikki ovat.
Yhdyn jo edellä mainittuun mielipiteeseen. Saara A ja Laura R eivät menesty/tule menestymään, koska lavakarismaa ei ole hitusen vertaa. Kukaan ei halua käydä katsomassa sellaisen ihmisen keikkoja eikä muitakaan esiintymisiä. Se on valitettava tosiasia. Pahoittelut tästä mielipiteestä, en halua loukata.
Vierailija kirjoitti:
Voiton avaimet: laula jotain kaikkien tuntemaa suomalaista musiikkia.
Kyllä. Ja jos ei kieli taivu, niin tätä osastoa löytyy myös enkuksi. HIMit, Yövissyt, Hanoi Rocksit. Ja Hurriganes, jos Remun lyriikat laskee englanniksi. Joku "I Will Stay" osuu siinä missä nämä läpijyystetyt selinedionit ja witneyjuustonit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juist näin! Itse en ole koskaan tykännyt Saara Aallosta vaikka hän on taitava laulaja. Silti Saara on huomattavan paljon parempi kuin Laura.
Oliko Saara Aalto TAAS tässä Voicessa??? Eikö se lopeta koskaan? 😳😳😳 Tuliko toiseksi?
Mäkin jäin kaipaamaan Elina Kottosta. Tinni ja Jaana puhuivat aina samalla kaavalla. Paasosheikille plussaa hyvästä juonnosta.
Katselen nyt vasta finaalia. Tylsääkin tylsempi. Voittajan toki jo tiedän, mutta itsekään en muista hänen aiempia esityksiään. Vasta Mozart jäi mieleen. Nyt kiitää voittoon, mutta ihmekös tuo jos on musikaalitähtenäkin jo ollut. Silti ei ole missään nimessä parhaimmista paras.