Oisko ironista jos Ryan Gosling sais oskarin Barbie -elokuvasta, joka on tyttöjen emansipaatioelokuva :D
Ja Barbie-elokuvan naispääosan esittäjä jäis ilman mitään.
Kommentit (21)
Niin kuin eräs kuuluisa sanonta menee, kaikki lasketaan.
Tuskin RG:tä haittaisi tippaakaan jos Oscar-pysti tulisi pöydälle Barbie-elokuvasta.
Mun mielestä se ois loukkaus naisia kohtaan. Että jostain tyttöjen elokuvasta sitten kuitenkin nostettaisiin se mies pääsankariksi.
Vierailija wrote:
Mun mielestä se ois loukkaus naisia kohtaan. Että jostain tyttöjen elokuvasta sitten kuitenkin nostettaisiin se mies pääsankariksi.
Eli hyvästä suorituksesta ei saisi palkita, kun kyseessä on tyttöjen elokuva (eikä se edes ole mikään tyttöelokuva)? Jännä tapa ajatella asiaa. Vastaavasti sitten naiset eivät saisi saada Oscareita hyvistä suorituksista, jos kyseessä on äijäleffa, vai mitä?
Naiset ylipäätään ei saa Oskareita. Mun mielestä ihan yhtä hyvin näytteli Margot Robbie. Hän on muuten hyvä näyttelijä. Osoittanut sen jo monessa elokuvassa.
Vierailija wrote:
Naiset ylipäätään ei saa Oskareita. Mun mielestä ihan yhtä hyvin näytteli Margot Robbie. Hän on muuten hyvä näyttelijä. Osoittanut sen jo monessa elokuvassa.
Mistä ihmeestä kehitit tuon. Vai etkö ikinä ole kuullut naispääosan ja naissivuosan oscareista? Ja Katherine Hepburnilla on eniten oscareita näyttelijöistä, 4.
Minäkin kävin katsomassa tuo leffan, nyt kaikki epäilee homoksi. Mitä tehdä??
Vierailija wrote:
Minäkin kävin katsomassa tuo leffan, nyt kaikki epäilee homoksi. Mitä tehdä??
Ryhdyt homoksi T: kikki hiiri
No jaa, tähän astisista näkemistäni sivuosasuorituksista hän on ollut kyllä paras, vaikka en edes itse leffasta kovasti pitänyt. Ja oli huomattavasti parempi kuin pääosaa esittänyt Margot Robbie esimerkiksi. "He's just Ken", mutta oli kuitenkin ainoa oikeasti viihdyttävä osa filmiä.
"Mun mielestä se ois loukkaus naisia kohtaan. Että jostain tyttöjen elokuvasta sitten kuitenkin nostettaisiin se mies pääsankariksi."
Ap tässä yrittää epätoivoisesti saada ketjulleen pituutta :)
Mjahah, ensimmäinen Andrew Tate-fanboy laahusti alilaudalta av:lle. Jee...
Niin voi hyvin käydä. Sivuosan Oscarista hän käsittääkseni kilpailee, ei pääosan. Pääosan esittäjien Oscariin ei olisi mitään jakoa, mutta sivuosan kyllä voi ollakin. Tykkään Margot Robbiesta yleensä, mutta kyllä tässä tapauksessa Ryan Gosling varasti shown.
Ei vaan ansaittua, koska Gosling teki täydellisen roolisuorituksen elokuvassa.
minusta se oli komedia, jossa naurettiin naisten emansipaatiolle, ei siis pahalla vaan ihan hyvätahtoisesti. Goslingin rooli ihan yhtä tärkeä kuin muidenkin, ja muutenkin eikö nuo palkinnot anneta näyttelemisestä eikä roolista?
Vierailija wrote:
minusta se oli komedia, jossa naurettiin naisten emansipaatiolle, ei siis pahalla vaan ihan hyvätahtoisesti. Goslingin rooli ihan yhtä tärkeä kuin muidenkin, ja muutenkin eikö nuo palkinnot anneta näyttelemisestä eikä roolista?
Feministien miesvihaleffa se on.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ehkä sellaisille, joilla ei ole huumorintajua? Minusta siinä nimenomaan naurettiin sukupuolirooleille korostamalla niitä naurettavuuksiin saakka
%3DVierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ehkä sellaisille, joilla ei ole huumorintajua? Minusta siinä nimenomaan naurettiin sukupuolirooleille korostamalla niitä naurettavuuksiin saakka
Critical Drinker kertoo totuuden.
Naisen logiikka että pitäisi jonkin pelkän tematiikan perusteella palkita suoritus. Eivät liity toisiinsa.
up