Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua, että menen baariin!! Aion erota.

Vierailija
11.10.2023 |

Muuten toimiva parisuhde, mutta mies ei halua, että käyn kavereideni kanssa yökerhossa bailaamassa.

Toki helposti pöytään istuu vieraita miehiä, mutta mitään kaveruutta vakavampaa ei synny.

Mies on itse tyystin lopettanut baarielämän.

Käy korkeintaan lähiöpubissa joskus kaljalla jossa istuu vanhoja ukkoja.

Kuulemma se olisi "minullekin" sallittu, mutta yökerhot on "syntiä".

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yli 30 v naisen pidä käydä enää yökerhossa jos on parisuhteessa. Minä lopetin baarit jo vuonna 2006 kun aloin seurustelemaan. Kesäisin käydään jossain terassilla ja tapahtumissa yhdessä vaimon kanssa. Muuten emme käy baareissa tai yökerhoissa.

Vierailija
22/41 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ei yli 30 v naisen pidä käydä enää yökerhossa jos on parisuhteessa. Minä lopetin baarit jo vuonna 2006 kun aloin seurustelemaan. Kesäisin käydään jossain terassilla ja tapahtumissa yhdessä vaimon kanssa. Muuten emme käy baareissa tai yökerhoissa.

Miten parisuhteessa oleminen vaikuttaa yökerhossa käyntiin? Missä sitten yli 30-vuotiaan naisen on soveliasta käydä ystävien kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet tolvana.

Vierailija
24/41 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ukko itse istuu jossain lähiökapakassa, ei sillä ole mitään varaa sanoa yökerhossa käymisestä.

Vierailija
25/41 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan ne naisella on vain kavereita. Ole kuulkyn naiselta joka jää verekseltään kiinni että on vieraan miehen kanssa sängyssä että "kavereita vain ollaan"

Vierailija
26/41 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin ottaa ehkä miehesi, koska ajattelee yhtä järkevästi kuin minä ainakin tuon asian suhteen. Yhdessä on kiva käydä baarissa, jos pakko ja jatkot parhaat kahdestaan ainakin omasta mielestäni. 🥰

Vierailija
27/41 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? Kuusikymppisenä tuollainen alkaa jo olla naurettavaa, sitä ennen ok.

Vierailija
28/41 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy alkaa sanomaan että en minä bordelliin seksiä mene hakemaan vaan juttu seuraa ja ystäviä

Vierailija
29/41 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Voin ottaa ehkä miehesi, koska ajattelee yhtä järkevästi kuin minä ainakin tuon asian suhteen. Yhdessä on kiva käydä baarissa, jos pakko ja jatkot parhaat kahdestaan ainakin omasta mielestäni. 🥰

Se mieshän on lähiöpubissa muiden ukkojen kanssa.

Vierailija
30/41 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta kertaa aikasemmin olet pettänyt miestäsi bile reissuilla? 

Vierailija
31/41 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jis vielä aikuisenakin on pakko päästä bilettämään ja hakemaan huomiota kuin kesken kasvuinen teini niin jätä nyt ihmeessä se mies niin se pääsee etsimään aikuisen kumppanin

Vierailija
32/41 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, kiitos "tiedosta".

Vierailija
33/41 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eroa.

Oliko muuta?

Vierailija
34/41 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuvitusmies onkin helppo heittää pellolle🥳

Vierailija
35/41 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kyllä minä yli 30-vuotias nainen käyn edelleen kerran-pari vuodessa yökerhossa ystävieni tai siskoni kanssa. Joskus miehenikin on mukana, joskus ei. Ja hänkin käy silloin tällöin viihteellä omien kavereidensa kanssa. En ymmärrä, miksei parisuhteessa oleva ihminen voisi edelleen pitää hauskaa ystäviensä kanssa.

Vierailija
36/41 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellakin eroat. Ette sovi toisillenne ja mies ei voi kontrolloida tuollaista asiaa. Kuulostaa vanhoilliselta ja kuumottavalta syntipuheineen. Minä ja mies käydään tahoillamme bailaamassa ja eri illanvietoissa, koska luotto pelaa.

Vierailija
37/41 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

No todellakin eroat. Ette sovi toisillenne ja mies ei voi kontrolloida tuollaista asiaa. Kuulostaa vanhoilliselta ja kuumottavalta syntipuheineen. Minä ja mies käydään tahoillamme bailaamassa ja eri illanvietoissa, koska luotto pelaa.

Ennen luotto tajuttiin ansaita. Nykynainen kuvittelee saavan luottamuksen oletuksena eikä hänen tarvi ansaita sitä. Täysin sama asia arvostuksen ja kunnioituksen kanssa.

Nuo kaikki PITÄÄ ansaita niitä ei saa oletuksena

Vierailija
38/41 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Täytyy alkaa sanomaan että en minä bordelliin seksiä mene hakemaan vaan juttu seuraa ja ystäviä

Onko yökerho jotenkin verrattavissa bordelliin? En minä ainakaan baarista seksiä hae, vaan tykkään käydä tanssimassa.

Vierailija
39/41 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa käynti ei ole pettämistä.

Vierailija
40/41 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei voi määrätä missä saa käydä ja missä ei saa käydä.

Mun miestä ei haittaa kun käyn baarissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi