Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tori-sivun outoja sääntöjä?

Vierailija
11.10.2023 |

Esimerkki 1: ilmoitus julkaisuus epämääräisesti joskus 15-45 minuutin kuluttua.

Kaikilla muilla sivuilla ilmoitukset julkaistaa heti, esim nettiauto, huutonet, muusikoiden net ja näin oli myös keltaisen pörssin kanssa kun se oli, jne jne jne.....

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä oudompaa on se, että ilmoitusta ei saa heti pois ja monesti kun on poistanut ilmiotuksen, niin siellähän se vielä seuraavana päivänäkin näkyy ja sitten pitää taas poistaa ja taas tulee teksti "poistetaan hetken kuluttua"

Vierailija
2/5 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää, jos tekee kirjoitusvirheen ja käy muokkaamassa sen, niin sitäkin pitää tunti odotella.

Kerran kävi niin, kun korjasin kirjoitusvirheen, niin tuli ilmoitus "julkaisemasi ilmoitus ei ole sääntöjen mukainen" ja näin se kirjoitusvirhe sinne ilmoitukseen sitten jäi.

Aika omituista, huonosti suunniteltu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kuvasin tavaran hienosti valojen kanssa vihreän kankaan edessä ja vaihdon taustan green screen toiminnon avulla.

Olin siis itse ensin ottanut puhelimella kuvan taivaasta, jonka esineen taustalle laitoin.

Eivät julkaisseet ilmiotusta ja syys oli, että netistä otettujen kuvien käyttö kielletty, sikamaista, eivät tajunneet, että joku voi osata itsekin kuvata vähän paremmin, eivätkä edes kysy mitään, jättävät vain julkaisematta.

NIIN ja laitapa se sama ilmoitus sitten uudestaan, vaikka eri kuvalla, niin sinua syytetään saman ilmoituksen laittamisesta useampaan kertaan ja minullekin pamahti tuosta joku 3 viikon käyttökarenssi, täysin perusteettomasti.

Vierailija
4/5 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvähän se on, että ilmoitukset tarkistetaan ennen julkaisua. Huijaukset vähemmälle.

Vierailija
5/5 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Hyvähän se on, että ilmoitukset tarkistetaan ennen julkaisua. Huijaukset vähemmälle.

Mitenköhän huutonet pyörii ollenkaan, kun siellä saa ihan itse laittaa ilmoituksen tuosta vaan ja korjata virheitä... NIINPÄ! Vois torissakin vähän höllentää menoa.