Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskenmenon kokeneet..

28.12.2006 |

Miten nopeasti olette keskenmenon jälkeen ruvenneet uudelleen yrittämään?? onko siinä millaisia riskejä jos sattuisi tulemaan vaikka heti seuraavasta kierrosta raskaaksi ennen kuin yhdet kuukautiset ovat tulleet?eikös sitä puhuta että pitäisi periaatteessa odottaa yhdet kuukautiset ja sen jälkeen vasta aloittaa yritys. Mites oletteko käyttäneet siinä välillä ehkäsyä ennen ku ekat kuukautiset on tulleet jos näin olette toimineet??

Itellä takana keskenmeno tossa joulukuun puolessä välissä ja mietityttää nyt miten tästä edetä...vauvaa kovasti toivotaan.

-Adalmina-

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni 6+5 kesken lokakuussa, spontaani km. Jälkitarkastuksessa (hormoonit oli laskeneet raskaustestien mukaan liki nollille) sanoivat kun kysyin että se on ihan ok jatkaa heti kun oli noin alkuvaiheessa tuo km.

Nyt lähtee 3. kierto km jälkeen, kahesta ekasta kierrosta ei tärppiä. Yhteensä 7. yrityskierto menossa.

Vierailija
2/7 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ekanakin pahoittelut keskenmenosta! Meillä elokuussa tyhjennettiin lääkkeellisesti keskeytynyt keskenmeno/tuulimuna ja meidän käskettiin odottaa jälkitarkastus ensin ja sit vasta ruveta yrittään.Mutta itse olin kyllä sitä mieltä et aloitetaan heti yrittään uudelleen ja niin tehtiin, nyt menossa jo 5 kierto ja ei tärppiä.

Eli sanoisin että jos sinusta siltä tuntuu niin eukun vaan yritystä heti perään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan mielelläni odotin ne yhdet menkat..sen verran kirveli paikkoja kun mies satsinsa sisään päästi!!! Meille sanottiin että saa yrittää heti! Eli kyllä limakalvot oli aika kovilla ja varmasti ihan hyvä että saivat yhden kierron verran parantua. Km ilman kaavintaa ei varmaankaan ole samaa ongelmaa..

Monasti käsketään odottaa yksi kierto ihan sen takia että osaa sitten paremmin sanoa koska uusi vaavi on saanut alkunsa. Jos tulee heti km jälkeen raskaaks ni se selviää vain ultralla =)

Pahoittelut myös minulta että jouduit km kokemaan.. mutta ihan uskoisin että rauhassa voitte alkaa uudelleen heti yritykseen. Meillä sillon tultiin raskaaksi heti niiden yksien menkojen jälkeen.

Vierailija
4/7 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! Myös minulla takana keskenmeno, tuulimunaraskaus, joka tyhjennettiin elokuussa. Nyt yritystä ollut vasta oikeastaan yksi kierto, koska halusimme odottaa ne yhdet kuukautiset ennen uutta yritystä ja tähän asti kierto ollut aikalailla sekaisin, ja on kyllä edelleenkin :( Minulle suositeltiin odottamaan ne yhdet menkat, vaikka tyhjennys tapahtui lääkkeillä ja onnistui erinomaisesti.

Perustettaisiinko keskenmenon kokeneiden ja uuteen yritykseen ryhtyneiden kesken oma ketju? Oma paikka ei enää tunnu olevan " normaaleiden" haaveilijoiden keskuudessa, sen verran km kolahti :(

Vierailija
5/7 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meitä on tuolla HAAHUISSA iso joukko km.n kokeneita kuumeilijoita. Siellä riittää vertaistukea jos kiinnostaa.

Pahoittelut teille kaikille keskenmenon johdosta.

Itsellä tänä vuonna km maaliskuussa viikolla 20+5 ja marraskuussa 8+jotain. Ekan km jälkeen piti odotella monta viikkoa kaikkia tuloksia ja kun mitään syytä/vikaa ei löytynyt alkoi yritys. Nyt viimeksi odotin yhdet menkat " ohjeiden mukaan" ... Tässä kierrossa alkoi yritys ja piinailut menossa. Menkat taitaa ikävä kyllä olla tulossa.

vm69

Vierailija
6/7 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinäkuun lopussa kaavinta ja samantien yritys jatku. Eka ovis tuli 20 päivää kaavinnasta ja menkat sen mukaan. Tulosta ei kyllä ole vieläkään tullut kemiallisia raskauksia lukuunottamatta.

Vierailija
7/7 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille lääkäri sanoi ettei mitään taukoa tarvita jos itse ei halua. Vauva saa sitten alkunsa kun kroppa on siihen valmis. Nyt on ekat menkat km jälkeen eikä mitään ehkäisyä olla käytety. Vauva on enemmän kuin tervetullut.

Olisin valmis liittymään kanssa keskusteluun km jälkeen uudelleen yrittäneiden kesken.

Eli ellet itse halua pitää taukoa, ei sitä ole tarpeen pitää. Onnea uuteen yritykseen.

Kaikille km kokeneille lämpöiset lohdutus halaukset!