Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävästä tuli mummo. Kuulin asiasta muualta. Vähän loukkaannuin

Vierailija
11.10.2023 |

Emme ole tavanneet kuukausiin koska asumme eri kaupungeissa. Soitellaan ja viestitellään kuitenkin ainakin kerran kuukaudessa.

Nyt  hänestä siis tuli mummo 49-vuotiaana, hienoa. Mutta kyllä isosti ihmettelen miksi ei ole kertonut asiasta ollenkaan. Iso onnellinen uutinen. Vauva tuskin on mikään vahinko vaan avioliitossa syntynyt. Ensimmäinen lapsenlapsi.

Olenko mikään ystävä siis ollenkaan? Yhteisen tuttumme kautta kuulin.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi kertoa kun levittelisit samaa paskaa Vauva-palstalla?

Vierailija
2/39 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en puhu lasteni asioista mitään kellekkään. On heidän yksityisasioita ja en juorua muista muutoinkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mä en puhu lasteni asioista mitään kellekkään. On heidän yksityisasioita ja en juorua muista muutoinkaan.

Mä en aina edes kerro kavereille, että mulla yleensäkään on lapsia..

Vierailija
4/39 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Onhan tuo nyt tulevan mummonkin oma asia ja yksi isoimpia uutisia mitä olla voi. Itse ainakin hihkuisin kaikille jos minusta joskus mummu tulee. Erikoinen ystävä ap:lla

Vierailija
5/39 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on järkyttävä. Toivottavasti hän ei enää ota mummoon yhteyttä.

Vierailija
6/39 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä mummo. Ei levittele sukulaistensa asioita ulkopuolisille.

Vierailija
7/39 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Kysyttäessä vastaan jotain ympäripyöreätä uusille tuttaville. Sellaseen tilanteeseen en ole joutunut vuosiin, onneksi.

Vierailija
8/39 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mäkään en kerro kellekään, et mul on aviomies ja koira.

Vierailija
9/39 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi loukkaannuit siitä, ettei hän kehuskellut asialla, joka ei ollut hänen aikaansaannostaan? Jos vielä Sulla itselläsi ei ole lastenlapsia tai toivettakaan saada sellaisia, on ihan hienotunteista olla puhumatta aiheesta.

Vierailija
10/39 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän ei sulle kuulu. Minä en ole kertonut edes, että musta on tullut äiti. Jos menee joku pieleen niin paras, kun mahdollisimman harva tietää. Sitte on kerrottu, kun on päästy sairaalasta kotiin. Senkään jälkeen en oo kertonu kun lähimmille, koska ei edelleenkään kuulu muille. Muut on sitte kuulleet joskus jos on tullu puheeksi. Mua ei kiinnosta hulluna muiden laiset, niin en oleta, että mun lapset kiinnostaa muita niin paljon, että alkaisin erikseen kertoa kuin niille, jotka tulee lapsen elämässä olemaan tiiviisti.

Vierailija
11/39 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Hyvä mummo. Ei levittele sukulaistensa asioita ulkopuolisille.

No olipa kertonut innoissaan mm tälle yhteiselle tuttavallemme. Ja varmaan muillekin laajasti. Sitä tässä kummastelen että luulin ystävä olevani ja näin isoa uutista ei mulle kerrota kun pienimmätkin uutiset tavataan raportoida.

Ap

Vierailija
12/39 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

No sehän ei sulle kuulu. Minä en ole kertonut edes, että musta on tullut äiti. Jos menee joku pieleen niin paras, kun mahdollisimman harva tietää. Sitte on kerrottu, kun on päästy sairaalasta kotiin. Senkään jälkeen en oo kertonu kun lähimmille, koska ei edelleenkään kuulu muille. Muut on sitte kuulleet joskus jos on tullu puheeksi. Mua ei kiinnosta hulluna muiden laiset, niin en oleta, että mun lapset kiinnostaa muita niin paljon, että alkaisin erikseen kertoa kuin niille, jotka tulee lapsen elämässä olemaan tiiviisti.

Tämä. Ei normaalia ihmistä kiinnosta toisten lapset ja lapsenlapset.

Vierailija
13/39 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä muista vauvaakaan sitten kun ei hänestä ole mulle suoraan kerrottu

Ap

Vierailija
14/39 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mäkään en kerro kellekään, et mul on aviomies ja koira.

Minä salaan senkin, että olen itse olemassa.  Ei kuulu kenellekään.

Vierailija
15/39 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap, etä tuntuu kurjalta. Niin minustakin tuntuisi. En ymmärrä näitä kommentteja, että tyyliin kellekään ei kerrota mitään.

Vierailija
16/39 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

No enpä muista vauvaakaan sitten kun ei hänestä ole mulle suoraan kerrottu

Ap

Teet mummolle palveluksen!

Vierailija
17/39 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Kysyttäessä vastaan jotain ympäripyöreätä uusille tuttaville. Sellaseen tilanteeseen en ole joutunut vuosiin, onneksi.

Mun oletetaan olevan lapseton, joten ei tarvitse edes keksiä vastauksia. Sinänsä jännä, kun mulla kuitenkin on kolme lasta ja olen käytännössä koko aikuisikäni ollut äiti.

Vierailija
18/39 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaushan ei näy ulospäin. 

Vierailija
19/39 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Onhan tuo nyt tulevan mummonkin oma asia ja yksi isoimpia uutisia mitä olla voi. Itse ainakin hihkuisin kaikille jos minusta joskus mummu tulee. Erikoinen ystävä ap:lla

Lapsenlapsen syntymästä kertominen on yksitysyydensuojan alaisen tiedon kertomista eikä tästä saa puhua ilman vanhempien lupaa ulkopuolisille. Sitä saa aika äkkiä kutsun käräjille, jos lapsenlapsen vanhemmat kuulevat, että asioitaan levitellään kaikille.

Vierailija
20/39 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Lapsenlapsen syntymästä kertominen on yksitysyydensuojan alaisen tiedon kertomista eikä tästä saa puhua ilman vanhempien lupaa ulkopuolisille. Sitä saa aika äkkiä kutsun käräjille, jos lapsenlapsen vanhemmat kuulevat, että asioitaan levitellään kaikille.

😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi