Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt minulla meni kuppi nurin erityislapsen kanssa. Menen takaisin sänkyyn ja saa lähteä kouluun vaikka yöpuvussa ja kolme tuntia myöhässä

Vierailija
11.10.2023 |

13vuotias. Ruumis teini,mieli lapsen . On tosi pahalla päällä kun kropalla on murkkuikä.

Ellen vahdi lähtee tyyliin t-paita päällä ja Crocsit jalassa,ilman reppua ja ilman aamupalaa jos lähtee ollenkaan. Kelloa ei tunne. 

Tänään väsyin ja päätin että saa hoitaa itsensä kouluun.  Tai olla hoitamatta. 

Mä. En. Jaksa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten vaan teini laitokseen. Eihän tuollainen pärjää aikuisenakaan ja sinä joudut ap hoitamaan häntä kuolemaasi asti.

Niin, ja AP hoitaa. Se on tässä koko jutun juju.

Vierailija
22/24 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita se kouluun ajallaan, muuten ihan  sama mitä on päällä jne. Kyllä se isona tajuaa olleensa tyhmä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vain niin väsynyt.

Viimeiset 10 vuotta olen vahtinut ettå lähtee ovesta säänmukaisissa vaatteissa.

Muistuttanut pissalla käymisestä. 

Kaivanut vaatekaappiin heitettyjä ruokatahraisia vaatteita pyykkiin. 

Kelloa ei edes  yritä oppia tuntemaan. 

Koulu on tuossa kadun päässä mutta työn ja tuskan takana silti saada sinne ajoissa. 

Ap

Tätähän se on kun lapsi ei ole normaali vaan "erityinen". Eikä se tuosta kyllä tule paljon helpottamaan vielä muutamaan vuoteen. Jos saat isompana sen tuettuun asumiseen niin että viikonloppuisin käy kotona niin se auttaa jo jaksamiseen.

Vierailija
24/24 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija wrote:

Sitten vaan teini laitokseen. Eihän tuollainen pärjää aikuisenakaan ja sinä joudut ap hoitamaan häntä kuolemaasi asti.

En voisi laittaa häntä laitokseen kun on henkisesti noin 9vuotiaan tasolla (lievä kehitysvamma,ADHD).

Ap

Älä sitten valita.  Hoitoon vaan joksikin aikaa niin alkaa kodin tavoille. En oikein ymmärrä väittämääsi että on   13v murkku ja yhdeksän vuotiaan tasolla. Onko hän silloin  9v vai 13v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi