Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

hei..saako nyk lapsilukuanne kysellä?

28.12.2006 |

vai löytyisikö esittelyt jostain? itsellä on suurperhe pienenä tyttönä ollut haaveissa mutta saa nyt nähdä kuinka käy..lapsia on tällä hetkellä kaksi 03 ja 04 ja nyt haaveillaan molemmat pikku kolmosesta =) neljäskin on ollut puheissa..ettei ainakaan ole mahdoton ajatus kun lapsirakkaita olemma, ikää meillä on vielä himpun alle 30v mites muilla??

vastauksista kiittäen,

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä viides yrityksen alla :o)

Vanhin on 8.5v

toinen 5.5v

kolmas 4v

neljäs 2v

kuumeelle ei loppua näy... :o)

saa nähä tuleeko sitä " nyt ei yhtään enää" oloa koskaan.

Minä oon 26v ja mies 28v eli aikaa on vaikka kuinka vielä

Vierailija
2/21 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biologinen kello alkoi tikittää aika myöhään, alle 29-v vannoin ettei koskaan lapsia, vaan sitten pitikin sellainen saada. Yksi siis on ja nyt taipui mies yrittämään toista,mutta ei se niin helpolla nyt näytä enää tapahtuvan. Ikää jo 33-v. Mies toivoo lapsiluvun jäävän kahteen, itse mielisin vielä kolmannenkin.

Kun nyt kakkonen edes vielä suotaisiin. Esikko siis 01/04 eli kohta 3-v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 tyttöä. 2v2kk ja 9kk ja kolmatta odotellaan rv 18+.

Ei olla miehen kanssa lyöty lukkoon mitään lapsilukumäärää. Eli niin monta kun meistä tuntuu ja Luoja suo.

Täytin just joulukuussa 29v.

AIHA

Vierailija
4/21 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkosta kovasti toivotaan ja pidetään peukkuja, että ensi vuoden puolella sellainen olisi jo sylissä =)

Vierailija
5/21 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kolmas toiveissa:

Poika on 3v6kk

Tyttö on 2v4kk

Ja kaksi keskenmenoa on takana.

Eli meille kans ei sillain olla lyöty lapsilukua lukkoon, mut luulen et tää kolmas olis viimoinen kun meillä ei niin helposti raskauduta.

Esikkoa yritettiin esim.6vuotta hoitoineen päivineen.Ja ikäkin alkaa jo olla 34 vuotta(2kk enään 33.v kääk)

Vierailija
6/21 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin kolmatta yritetään saada alulle. Melko huonolla menestyksellä toistaiseksi. Yritystä takana noin 17 kiertoa ja saldona yksi keskeytynyt km sekä sarja kemiallisia raskauksia.

Ennestään löytyy tytöt 03 ja 05 ja jos se kolmosen vielä saisi niin iänkin puolesta lapsiluku olisi sitten siinä.

Vierailija
7/21 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Meillä on yksi lapsi 01/06 syntynyt. Häntä aloin odottamaan 29-vuotiaana. Kerkesin täyttämään 30 kun poika syntyi. Nyt sitten 31-vuotiaana (esikoinen 11 kk) aloitimme pikkukakkosen yrittämisen.

Esikoinen tärppäsi aikoinaan ekasta yrityskerrasta ja nyt siis ensimmäinen yrityskerta meneillään pikkukakkosesta.

Haaveena olisi 2-3 lasta jos Luoja suo ;)

Vierailija
8/21 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojat on 15, 13, 5, 3

tytöt on 11, 9

Ja kuumeelle ei näy loppua vaikka välilläpäätänkin että ei enään niin sitten se pirskatti taas nostaa päätään ja pakko on yrittää raskautua ;)

Vierailija
9/21 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä löytyy kaksi poikaa 9/01 ja 4/04 ja kolmas olisi nyt toiveissa. Miehelle nuo kaksi olisi jo riittänyt mutta suostui vielä kolmanteen :) Siinä taitaa kyllä sitten olla se meidän lapsiluku.

Vierailija
10/21 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä löytyy kaksi poikaa 9/01 ja 4/04 ja kolmas olisi nyt toiveissa. Miehelle nuo kaksi olisi jo riittänyt mutta suostui vielä kolmanteen :) Siinä taitaa kyllä sitten olla se meidän lapsiluku.

Vierailija
11/21 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksi tytärtä, 10kk ja pian 2v11kk. Kolmas on haaveissa, mutta yrityksen aloitus siirtynee vuodella eteenpäin kun on talonrakentaminen nyt kesken. Kolme olisi siis se meidän perheen toivelapsiluku. Saa nähdä saadaanko edes kolmatta, tai yritetäänkö sitten vuodenkaan päästä. Näitä asioita kun ei tiedä oikein ennalta.

Vierailija
12/21 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on 2 tyttöä jotka on syntyneet 4.12.2004 ja 28.12.2005 ja pikkukolmosen la on 3.1.2007 eli ihan pian ja meidän iät on 24v ja 23v

Vierailija
13/21 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-90 syntynyt esikoinen ex-suhteestani

-02 syntynyt keskimmäinen

-04 syntynyt kuopus

-05 loppuvuodesta alkanut yrittely neljännestä, jota ei näy eikä kuulu :(

Yksi tosi varhainen (toteamaton) keskenmeno taisi keväällä olla :(

Itse vm.-72, mies -70

Neljä olis haaveena, joten jos sen yhden vielä saisimme, olisi perheemme siinä ;)

Vierailija
14/21 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ns.uusperhe:

Miehen lapset 12,5v (poika),

11 v (tyttö).

9v. (poika)

Yhteiset lapset:

1v6kk (poika)

3,5kk (poika)

Minä olen 32v ja mies on 38v (mies on leski, joten kaikki lapset on meillä). Minun tekisi kyllä kovasti vielä mieli yhtä lasta. Tyttöä toivon, mutta en usko että tulee kun on näin poikavoittoista tämä porukka. :) Mies ei jaksaisi enää uutta lasta, ilmoitti tänään, mutta tosiaan minä haluaisin vielä. Saas nyt nähdä sitten...

Oliko täällä muuten SUURPERHEELLISILLE omaa palstaa?

T.Rose74

Vierailija
15/21 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli meillä pojat 8-v ja 7-v

sekä tytöt 5-v ja 1v2kk.

ja taas löydän itseni täältä.. ;)

ikää on 28-vuotta,miehellä 31.

ei olla koskaan päätetty että montako meille on tarpeeksi,vaan aina sydämen ja tunteen mukaan..hiljeneeköhän tuo sydän koskaan...? :)

-nasuli ja katras

Vierailija
16/21 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kolme tyttöä, syntyneet 08/1998, 08/1999 ja 05/2003.

kaksi keskenmenoa tänä vuonna, maaliskuussa 20+5 ja marraskuussa 8+ viikoilla. Kovasti sitä neljättä vielä toivotaan...

vauvarikasta vuotta 2007 kaikille kuumeilijoille!!

vm69

Vierailija
17/21 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilla ollaan 6-henkinen perhe talla hetkella; tytot 14 - 10- 7 ja 3 vuotiaita tana vuonna! Noh melkein noihin vois jo vuoden lisata kun keskimmaiset on alkuvuodesta syntyneet! Itse olen 37, mies 40v.

Viidetta aloitettiin yrittamaan helmikuusta, ' onnistumisia' on tm ja kaksi km ! Viela kerran siis yrittelen ja toivon parasta; piinaviikko on alkamassa! Mies aikanaan jo halusi kuutta lasta; mulle olis kolmekin riittany, mutta olen onnellisesti mukana ' tekemassa' naita lapsosia ei siina mitaan; mieli muuttuu matkan varrella!

Toivotan samalla kaikille plussarikasta Uutta Vuotta 2007!

- levinia ulkomailta -

Vierailija
18/21 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 lasta. tyttö 1v 5kk ja poika 4kk ja kolmatta odotetaan. Tuossa tuli jo syntymän jälkeen keskenmeno eli pikaista raskautumista täällä :)

Kolmas syntyy sitten tuolla ensi syyskuun alussa ja olikin keskenmenon jälkeen toive että jospa sitä kohta taasen saisi raskautua.

Meillä ei lapsilukua, otetaan vastaan niin monta kuin suodaan! Lahjojanhan ne ovat, ei niitä suunnitelemalla välttämättä edes saisi!

Vierailija
19/21 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himpun yli 3-kymppinen,mies hitusen vanhempi, viisi lasta on jo(2v5v7v9v10v)

Kuudes syntyy maaliskuussa.

Ja tunne on että vielä ainakin yksi mahtuu syliin ja sydämeen=)Vaikka kaksikin,jää nähtäväksi.

Rose 74;lle ,Löytyy palstaa suurperheille ja sellaiseksi toivoville ja pyrkiville=)SUURPERHEKUUMEILIJAT.Muutama rivi alemmas ja pino löytyy..

L+5+rv 28+

Vierailija
20/21 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt yksi poika ja toista yritetty heinäkuusta 2005 alkaen suunnilleen...

se että montako on sen hetken asia kun tulisi nyt edes toinen...

lukumäärään viitaten.. itselläni on kolme isoveljeä sekä pikkuveli ja pikkusisko. vanhimmalla isoveljellä on 3 poikaa ja keskimmäisellä isoveljellä 4 tyttöä