Tyttöystävä haluaisi, että kävisin vieraissa
En ole ollenkaan innostunut ajatuksesta.
Mutta hän on ihan fiiliksissä siitä, että minä mukamas touhuaisin sen selän takana ja sitten jäisin kiinni. Olisi hirveä tappelu ja lopulta kiihkeää sovintoseksiä.
Olen ehdottanut, että eikö voitaisi vain leikkiä, että olisin käynyt vieraissa, mutta se ei kuulemma ole sama asia. Hän saisi paljon paremman raivon päälle, kun tietäisi minun oikeasti panneen jotain toista naista.
Ja se olisi joku parisuhdetesti. Meidän suhde ei ole vakaalla pohjalla, jos se ei kestä vieraissakäymistä ja se kuulemma miehen velvollisuus hoitaa se puoli.
Sanoin kyllä, että minä en hyväksyisi ollenkaan, jos hän kävisi vieraissa ihan vaan testatatakseen meidän liittoa. Hän oli samaa mieltä, miehen ei pidä hyväkysä naisen pelehtimistä. Hän ei voisi kunnioittaa miestä, joka hyväksyisi sen, että hänellä on muita miehiä.
Voi perse naisten kanssa. En ymmärrä taas yhtään tyttöni ajatuksenjuoksua, mutta tosissaan se taitaa olla ja nyt ollaan mökötetty pari päivää, kun en ole tehnyt mitään sen eteen, että liittomme syventyisi ja pääsisimme toisella tasolle.
Kommentit (9)
Nää jännänaiset on kyllä tosi jänniä, mutta niiden kanssa ei kannata muuttaa yhteen, kun tuskin on saanut muuttokamat purettua, kun suhde on ohi ja joutuu taas muuttamaan.
Se on lähinnä kaikkien parisuhdeoppaiden himokuluttaja ja nyt on sitten lukenut tällaisesta. Muutenkin sen mielestä pitää jatkuvasti tehdä töitä parisuhteen eteen, koska jos ei tee, niin sitten suhde väljähtyy ja ero on varma.
Mieluummin se siis eroaa sen takia, että teki liikaa kuin että antaisi vain mennä omalla painollaan. Ja on muka hyvä, jos huomataan ettei olla yhteensopivia nyt kuin että sen tajuaisi vasta kymmenen vuoden päästä.
Itse kyllä haluaisin että vain oltaisiin ja katsottaisiin omalla painolla mitä tapahtuu.
Minusta vaan ei ole mitään järkeä siinä, että yritetään tahallaan hajoittaa liittoa, kun ei nää miehen ja naisen suhteet muutenkaan ole helppoja. Mutta hän ei kuulemma voi oikeasti rakastaa minua ellei hän kykene pääsemään siitä yli, että minulla on ollut toinen nainen.
Tiedän ettei se muuta mieltään, se on näissä asioissa peräänantamaton.
AP
Kuulostaa siltä että on itse käynyt vieraissa ja kokee nyt sen takia itsensä huonommaksi ihmiseksi ja näkee tässä ratkaisun ongelmaan.
No käy vieraissa jonkun kivan miehen kanssa
Snowman taas kommentoimassa omaan trolliin. On se nolo inniepakottaja.
Väitätkö siis ihan kirkkain silmin, ettet muka käy vieraissa? Jos näin olisi tosiasiassa, niin sinua voisi ihan huoletta kutsua luuseriksi. Ryhdistäydy, hyvä mies!
en toki tunne naistasi, mutta testi voi olla siinä, että menisitkö pettämään, jos saisit luvan. Jos menisit, suhde loppuu, jos et mene suhde jatkuu. Tunsin tuollaisen naisen kerran (olen itse siis nainen), joka testaili tuolla lailla miehiään ja sitten itki, kun miehet menikin pettämään. Meidän ystävyyssuhteemme kaatui siihen, kun sanoin noin kolmannen "pettäneen" miehen jälkeen hänelle, että älä anna lupaa syrjähypylle, jos et sitä halua, saat syyttää itseäsi.
Voihan toki olla, että naisesi jostain syystä kokee, että tuollainen olisi suhdetta lujittavaa, en tiedä.
Paras neuvoni on se, että ole rehellinen itsellesi: jos et halua missään olosuhteissa pettää, niin sitten et tee sitä.
Vierailija wrote:
Snowman taas kommentoimassa omaan trolliin. On se nolo inniepakottaja.
Onko tämä Snowman nyt samassa huoneessa kanssasi?
Kertooko taas niitä panojuttujaan?
Hänellä hyvä syy sitten jättää sinut kun olet käynyt vieraissa