Mies löysi roskiksesta valtavan rahasumman, jakaa rahat nyt köyhille! (Ja kyllä, löytäjä VALKOINEN suomalaismies!)
https://www.hs.fi/kaupunki/helsinki/art-2000009912636.html
Löysi rahat roskiksesta ja käytännössä tuntee rahojen poisheittäjän?
Rahojen omistaja pitäisi selvittää eikä jakaa rahoja köyhille, voihan olla erehdys tai sairas tämä "solmumaakari"!
Köyhät jo saaneet tarpeeksi ja heillä kaikki mahdollisuudet pois köyhyydestä Suomessa ja veroissa heidät elätämme, eivät saisi näin ryöstää mahdollisesti sairaan ihmisen rahoja!
Kommentit (6)
Niin. Mitä jos se on jonkun ihmisen turva ja viimeinen omaisuus? Ettei olekaan työkuntoinen rahakas. Jaossakaan ei voi tietää onko setelin saaja rahakas vai köyhä.
Minä löysin kerran roskiksesta muovipussillisen tyhjiä oluttölkkejä ja tyhjän burana laatikon. Vein tölkit kauppaan ja sain niistä 2.50€ pidin rahat itse.
Sairainta tässä keississä on, että joku on oikeasti *vuosia* tonkinut toisten roskia, ja kertoo asiasta vieläpä omalla nimellään tällaisessa artikkelissa. Ahdistaa ajatuskin, että joku kävisi minun roskiani läpi, vaikkei siellä mitään kriminalisoivaa tai salaista olekaan.
Toivottavasti solmumaakari tunnistaa itsensä, tuskin hän rahoja kaipaa mutta saattaisi tarvita apua shoppailumaniaansa.
Kävin lukemassa tonkijan instaa ja vaikka minusta on ihan fiksua pelastaa ehjiä ja käyttämättömiä tuotteita niin kyllä melkein oksennus tuli kun hän veti jotain epämääräistä ruokajätettä bioastiasta suoraan lusikalla.
Harvinaisen tyhmä jätkä