Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lopetan tämän palstan käyttämisen kokonaan

Vierailija
10.10.2023 |

Koska palvelun käytettävyys on kärsinyt ja en ole tyytyväinen uudistukseen. En näe kunnolla lukea tai kirjoittaa näin pienellä fontilla, joten antaa olla vaan. Tätä palstaa ei ole tarkoitettu heikkonäköisille, esimerkiksi ikäihmisille. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sä osaa suurentaa sun vehkeistä fonttia suuremmaksi?

Vierailija
2/8 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistän tämän virustorjunnan estolistalle niin tänne ei pääse edes vahingossa, jos vanhasta muistista naputtelee vauvan osoitteen. Pitäkää tunkkinne. Niin surkea ulkoasu, ettei tätä viitsi käyttää edes ilmaiseksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fontin voi toki ihan itse suurentaa. Pikkasen olen samaa mielta, taidan häippästä täältä, en pidä tyylistä jolla keskusteluja ohjaillaan.

Vierailija
4/8 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman selaimen ylälaidasta saa suurennettua, siinä on prosentit. Se missä on 3 pistettä. Ja sivustolla tumman taustan.

Vierailija
5/8 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurenna fonttikoko.

Vierailija
6/8 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Etkö sä osaa suurentaa sun vehkeistä fonttia suuremmaksi?

Joo mulla on suurennukset kyllä käytössä ja melko reilut eli tässä palvelussa fontin täytyy olla todella pieni, kun mun näyttö sitä jo suurentaa. Näytön suurennuksen asetus on tällä hetkellä 140% ja on jokin muukin asetus, joka suurentaa tekstit. Käytän mieluummin muita palveluja, kiitos vaan. 

Vierailija
7/8 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen sivusto on parempi kuin aiempi. Tervemenoa vaan näinkin mietoja uudistuksia vastustavat änkyrät :D

Vierailija
8/8 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Nykyinen sivusto on parempi kuin aiempi. Tervemenoa vaan näinkin mietoja uudistuksia vastustavat änkyrät :D

Puolustan vaan näkövammaisten oikeuksia, ei sen kummempaa. Onneksi tämä ei ole maksullinen, koska en maksaisi. Kuten eräs mummo sanoi lehtikauppiaalle: Ei enää tilata ja makseta lehteänne, kun muutitte sen ulkoasun heikkonäköisille lukukelvottomaksi. Enhän minä sanoman lehtiä tilaisi, kun ei niitä näe heikkonäköiset lukea, mutta en kyllä käytä tätäkään palvelua. Tekstien pienentäminen on nykyään itsekeskeisten keski-ikäisten ja nuorten trendi, joilla ei ole mitään käsitystä muista kuin normaalinäköisistä ihmisistä. Yrittävät myydä mummoille puhelimia, joissa on niin pienet fontit, ettei ne mummot näe lukea viestejä. Pitäkää tunkkinne.