Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Peukutus pois palstalta

Vierailija
10.10.2023 |

Peukutukset ois saanut jättää kokonaan pois.

Sillä useimmat palstalla eivät edes tiedä, mitä peukuttavat.

Peukuttelevat umpimähkään, kun eivät käsitä asiaa mistä puhutaan. Ja trollaajat alapeukuttaa ilkeyksissään kaikkia fakta kommentteja.

Jopa tieteellistä tietoa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, niillä ei oo mitään virkaa. Täällä on porukkaa ketkä vaihtaa omaa iipeetään ja laittaa omiin kommentteihin ylänuolta 100 kertaan ja toisille alanuolia, eli siis mielipidevaikuttaa.
Ja psykologises mieles tää vaikuttaa myös muihin, olen itse testannut tämän muutamaan otteeseen tekemällä saman aloituksen ja laittamalla itselleni alanuolia paljon, toiset tekivät samoin, sitte tein toistepäi ja laitoin ylänuolia paljon, toiset tekivät samoin. Eli siis lukematta edes sisältöä.

Ne on turhia

Vierailija
2/2 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote: Totta, niillä ei oo mitään virkaa. Täällä on porukkaa ketkä vaihtaa omaa iipeetään ja laittaa omiin kommentteihin ylänuolta 100 kertaan ja toisille alanuolia, eli siis mielipidevaikuttaa.
Ja psykologises mieles tää vaikuttaa myös muihin, olen itse testannut tämän muutamaan otteeseen tekemällä saman aloituksen ja laittamalla itselleni alanuolia paljon, toiset tekivät samoin, sitte tein toistepäi ja laitoin ylänuolia paljon, toiset tekivät samoin. Eli siis lukematta edes sisältöä.

Ne on turhia

Ite oot turha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla