Kertokaa ei-muotitietoiselle mitkä on hyvälaatuisia vaatemerkkejä
Nyt hoitovapaan jälkeen huomasin että vaatevarastoni on aika surkea, ja töissä pitäisi olla kuitenkin suht siistin näköinen.
Voisin maksaa jostain vaatteesta vähän enemmänkin jos tietäisin että se kestää. Ei pintamuotia vaan ns. klassisia ja tyylikkäitä vaatteita
Kommentit (9)
Vila
Tommy H
Lacoste
Gant
Peak Performance
Esprit (itse en tykkää tämän laadusta)
Samaa ei voi sanoa esimerkiksi Sandista. Vuosien mittaan Sandin laatu on laskenut aika tavalla. Tommy H:nkin laatu ok, ei kuitenkaan yhtä hyvä kuin Gantilla.
Muita ok merkkejä minusta More & More, Oui, Bandolera.
Sieltä saa pikkurahalla sellaisia vaatteita, jotka ovat vuosikausia käyttökelpoisia. Lindexin trikookangas on paljon kestävämpää kuin Nanson tai Marimekon.
Hyvälaatuisia, nuorekkaita, keskihintaisia (osa vähän kalliimpia) vaatteita ovat mielestäni mm:
Mexx
InWear
MarcoPolo
Sand
Filippa K.
Hilfiger
Gant
Kotimaisista Andiata lienee laadukas (ja suht nuorekas) merkki, vaikkei itselläni ole siitä kokemusta.
Kiitos tiedoista.
Mulla taitaa olla joku Mexx ja Espirit-vaate, mutta en ole kokenut että ne olisi mitenkään erityisen hyvälaatuisia. Voisin ostaa noita em. merkkejä vähän kalliimpiakin mutta toivomus olisi että vaatteet kestäisi. Mites joku Burberry? Onko laadukasta?
t. ap
nanso ei ole hyvälaatuinen enää. En myöskään tykkään espritistä (tosin ne isot logotkin vaikuttaa tähän)
Tykkään vogliasta ja andiatasta ja ril' sistä. VIimemainittu on vähän tätimäistä, mutta minkäs teet kun vartalo on tätä suomalaista tyyppiä. Samasta syystä esim se hilfiger näyttää aina tosi pissikseltä mun päällä.
silloin kun on rahaa ja jotain sopivaa niin Mexx tai InWear
t. 30v. asiantuntijanainen HKI
itse tykkään ostaa myös espritin vaatteita, mutta laadussa en kyllä ole huomannut mitään eroa.
Tarkemmin jos ajattelen niin minulla ihan h&m vaatteet säilyy yhtä hyvinä kuin mexx:n ja kalliimpienkin sen aikaa kun vaatetta käytän.
puutun nyt vaan tuohon ettet ole muotitietoinen.. ei tarvitsekaan olla