Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän perheen (2 aik+1 lapsi) kuukausitulot ovat 1500 € miinus verot.

Vierailija
28.12.2006 |

Meneekö jollain vielä huonommin?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä töitä niin vaan saa, vaikka kuinka menisit firman ovista sisään ja kertoisit töitä tarvitsevan. Näin ehkä oli joskus vuosikymmeniä sitten.

AP

Vierailija
2/19 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

No meillä 2 aik+2 lasta

on kk-tulot 1100e miinus verot eli käteen alle 900e. Mies työtön ja itse hoitovapaalla. Huh,tiukkaa on. Aiemmin kummallakin oli vakkari työt ja vaikka matalat palkat,niin meno oli ihan erilaista. Nyt ei todellakaan raha riitä mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä työtä riittää, eri asia sitten, kelpaako ne. Esim. kaupat ja siivousyritykset etsii jatkuvasti työntekijöitä.

Vierailija
4/19 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

on kk-tulot 1100e miinus verot eli käteen alle 900e. Mies työtön ja itse hoitovapaalla. Huh,tiukkaa on. Aiemmin kummallakin oli vakkari työt ja vaikka matalat palkat,niin meno oli ihan erilaista. Nyt ei todellakaan raha riitä mihinkään.

Vierailija
5/19 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 lasta + minä, työmarkkinatuella elellään

640e jää siitä käteen kuukaudessa

Vierailija
6/19 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkin olla sen verran fiksu ettei napise siitä mitä olisi tarjolla.

Kaupoissa ja siivousfirmoissakin saa PALKKAA, joka on RAHAA ja sitä saa enemmän kuin kotihoidontukea

Vierailija
7/19 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
8/19 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämä ei aina ole niin yksinkertaista kuin luulisi..

millaisia ansionhankintavähennyksiä voisit käyttää hyväksesi verotuksessa? onko sinulla työvälineitä tai -vaatteita? matkakorvauksia? työhuonetta? kaikki vain verottjalta pois mitä sinulle kuuluukin 8laillisesti tietenkin), näin saat joka kuukausi nettotuloja lisää.

Vierailija
9/19 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääkaupunkiseudulta varmasti löytyy työtä kuin työtä.

pienemmillä paikkakunnilla ei ole edes siivojille töitä. yleensä kuitenkin lähihoitajille ja sairaanhoitajille löytyy töitä joka puolelta suomea, mutta eihän semmoisiin töihin voi hakea, jos ei ole koulutusta.

Vierailija
10/19 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä hyvin pärjättiin...kun osaa laskee menonsa ja tulonsa...ja oli jopa varaa välillä ostella uusia vaatteita yms...

Vierailija
11/19 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

sitten tulee tietysti lapsilisät kahdesta lapsesta korotuksineen, mutta eipä siitä silti jää käteen kovin paljoa

Vierailija
12/19 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahden lapsen lapsilisät yh-korotuksella, sekä 450¿ asumistukea. Sitten maksan vuokraa 650 euroa, ei paljonkaan jää käteen kolmelle hengelle.

Vierailija
13/19 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihinkähä sä rahas pistät..mulla samat tulot..vuokraa maksan asumistuen jälkee 200e kk itte...2 lasta mullakin ja ei tosiaan tee tiukkaa...

Vierailija
14/19 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pysytte edes hengissä?

Vierailija
15/19 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vaan karsia kaikki ylimääränen elämisestä pois. Kyllä sitä pärjää, vaikka tiukkaa tekee.

AP

Vierailija
16/19 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene sä töihin jos sä saisit töitä paremmin ja anna miehen jäädä kotiin. Ei mitään järkeä kummankin maata kotona.

Vierailija
17/19 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä käydään työkkärin sivuilla katsomassa onko mitään paikkoja auki.

Netti on tosi halpa (alle 20¿/kk). Ilman nettiä ei tiedettäisi mitään mitä ulkomaailmassa tapahtuu, kun ei ole varaa lehtiin. Lisäksi työnhaun kannalta netti on tärkeä.

TV on, ja maksetaan tv-lupaa.

AP

Vierailija:

mene sä töihin jos sä saisit töitä paremmin ja anna miehen jäädä kotiin. Ei mitään järkeä kummankin maata kotona.

Vierailija
18/19 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOs oikeesti HALUAA töitä on kyseltävä ja oltava AKTIIVINEN ja otettava se työ mitä tarjotaan, varsinkin teidän tilanteessa. Ja se on fakta ettei ne kotoa tule hakemaan

Vierailija
19/19 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi