Te joiden perhe on jollain tapaa monimuotoinen
Millaisia perhemuotoja lastenne leikeissä eniten näkyy ?
Kuuntelin erästä podcastia missä kahden äidin perheen äiti, kertoi heidän lasten leikeissä yleisimmin olevan äiti ja isä. Siitä tämä kysymys tuli mieleen. Itse leikin lapsena tosi usein barbieilla yh-perhettä ( vanhempani olivat tuolloin yhdessä)
Kommentit (6)
Ei minun lapset ole leikkineet mitään perheleikkejä
Vierailija kirjoitti:
Monimuotoinen? Eli että on lapsia ja aikuisia? Vain tarkoitatko että normaalista poikkeava?
Että on vaikka sijaisvanhempia perheessä, yh-vanhempi, lapset asuvat kahdessa kodissa, mummo kasvattaa lapsia jne.
Vierailija kirjoitti:
Ei minun lapset ole leikkineet mitään perheleikkejä
Kiinnostavaa, kotista leikitään aika usein, mutta ei tietenkään välttämättä aina. Mitä he alle kouluikäisinä leikkivät ?
Me leikittiin barbeilla orpokotia. Mistähän se kertoo?
Meillä samaa perhettä on vanhemmat, 3 lastani puolisoineen, mieheni ja minun yhteinen aikuinen lapsi, lastenlapset, pojan anoppi ja miniän sisaren perhe. Nämä lasken ydinperheeseeni.
Lisäksi yksi näistä on afrikkalais-eurooppalaista perimää ja yksi latino. Lapset sitten tietty puoliksi suomalaisia:) Ja osa perheestä suomenruotsalaisia ja osalla perimää Venäjältä yli 100 vuoden takaa.
Aika monimuotoista😅
Monimuotoinen? Eli että on lapsia ja aikuisia? Vain tarkoitatko että normaalista poikkeava?