Onko kellään hoitokoiria? Siis sellaisia joka tulee sulle hoitoon kun omistaja on esim. matkoilla?
Mulla on nyt sellainen ja se nukkuu nyt mun sängyssä. Varmaan kotonaankin nukkuu siis ihmisten vieressä.
Kommentit (5)
En ota kotiin vaan ole käynyt kaverin luona hoitamassa. Oma koira on mukana myös. Oma koira nukkuu vieressäni, mutta hoitokoira siinä sängyn vieressä
Juu. Naapurustossa on vanhuksia, joiden koiria ulkoilutan, kun sää on liukas ja otan kotiini hoitoon jos omistaja on kuntoutuksessa tai sairaalassa tai vaikka muuten vaan matkoilla. Leikkaan myös kynnet ja autan mahdollisten lääkityksien kanssa.
Hoidan myös kissoja, mutta niitä yleensä omissa kodeissaan. Teen myös yhteistyötä paikallisen eläinsuojeluyhdistyksen kanssa. Parhaillaan mulla on kaksi eläinsuojeluyhdistyksen pelastamaa kissaa tilapäismajoituksessa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan niitä monellakin.
No, onko sulla?
Kyllä on, naapurin pieni koira. Menee nukkumaan illalla lattialle sijattuun omaan petiinsä, mutta jossakin vaiheessa yötä on aina ilmaantunut sänkyyni. Tämä on mukava tapa auttaa naapuria ja hoitaa omaa koirakaipuutaan, omaa ei voi nyt ottaa matkatöiden vuoksi. Mukavia hetkiä teille sinne!