Olen asunut Helsingissä noin 20 vuotta, mutta en ole koskaan käynyt Sibelius-monumentin luona. Olenko menettänyt jotain?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole kuunnellut Sibeliuksen musiikkia, niin sivistyksessäsi on aukko.
Olen kuunnellut, mutta miten se liittyy metalliputkiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kuunnellut, mutta miten se liittyy metalliputkiin?
Kannattaa kuunnella mieluummin Sibeliuksen musaa kuin tuijotella metalliputkia.
Olethan sinä käynyt, jos olet sen auton ikkunasta nähnyt.
Helsinkiläinen. kirjoitti:
Ei se ole käymistä "monumentin luona".
Minä olen käynyt, vaikken asukkaan Helsingissä. En tosin ole käynyt katsomassa sitä kaksipäistä vasikkaa luonnontieteellisessä museossa. Mieheni Hämeenkytöstä on siitä puhunut.
Ehkä me osataan paremmin Italian ja espanjan nähtävyydet.
Ihmetyttää suuresti, miksi tämä on joku TOP5-kohde, joihin turistit aina viedään.
Aika noloa oikeastaan, että rautaputket on parasta, mitä Helsinki voi turistille tarjota.
Mäkin olen sen vain auton ikkunasta nähnyt. Helsinkiläinen 50+
Joko olette käyneet katsomassa mursua?
Et menettänyt mitään. Tampereella kosken rannalla lähellä hotelli Tammeria oli 80-luvulla joku monumenttipatsas, onko vielä ja mihin päätyi.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen käynyt, vaikken asukkaan Helsingissä. En tosin ole käynyt katsomassa sitä kaksipäistä vasikkaa luonnontieteellisessä museossa. Mieheni Hämeenkytöstä on siitä puhunut.
Ehkä me osataan paremmin Italian ja espanjan nähtävyydet.
Mä olen nähnyt sen kakspäisen vasikan mutta en ole Sibeliuksen monumenttia vieressä seisten.
Toi oli siis sen Hiltuselle likan hitsaama juttu
Vierailija kirjoitti:
Helsinkiläinen. kirjoitti:
Ei se ole käymistä "monumentin luona".
Ei se niin tarkkaa ole täällä aivoinvalidien kokoontumisajoissa.
Youtubesta voi katsoa 1000 videota turisteista kimpoilemassa putkien päällä, joten eiköhän se riitä, että katsoo niitä.
Se on vain ruma, likaantunut metallikasa kehnoksi menneen nurmialueen keskellä.
Vierailija kirjoitti:
Youtubesta voi katsoa 1000 videota turisteista kimpoilemassa putkien päällä, joten eiköhän se riitä, että katsoo niitä.
Tästä tuli mieleen, että jotenkin surullista, kun katsoo turistien Lappi-videoita, kun usein ne vaan pyörii siinä Rovaniemen lentokentän vieressä olevassa joulupukkikylässä! Jää heiltä "oikea Lappi" kokonaan näkemättä.
On tuossa hisipuikot hohtaneet punaisenaan.
Hiltuselle likka olisi varmasti hitsannut yksin vaikka rahtilaivan kasaan.
Vierailija kirjoitti:
On tuossa hisipuikot hohtaneet punaisenaan.
Hiltuselle likka olisi varmasti hitsannut yksin vaikka rahtilaivan kasaan.
*Hiltusen. Autocorrect on kumma
Jokunen vuosi sitten kun asuin etutöölössä, viikonloppuyönä kohtasin chatissa yhden nelikymppisen mimmin. Molempien teki seksiä mieli, joten sovimme treffit monumentin luo koska se oli asuntojemme puolessa välissä.
Hetki juteltiin, pian olinkin polvillani mimmin hameen alla antamassa hälle suullista hyvää. Reilun puolen tunnin jälkeen oli minun vuoroni ja hän antoi minulle yhden parhaimmista oraalisista nautinnoista mitä nainen on minulle antanut.
M40