Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syksy tuli ja ulkoilu loppui kuin seinään

Huoh!
08.10.2023 |

En todellakaan lähde tonne 5 astetta, tuntuu kuin -2. Huhtikuussa 2024 sitten taas uudestaan.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mekään ei enää viedä lapsia päiväkodissa pihalle ennen ensi kesää :)

Vierailija
22/35 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina on hyvä keli syödä tunteisiin.

kuolema voittaa aina, lähikaupassa 4 fazerin levyä 10e, meinasin lähtee ulkoilulle

Lidlissä 5 levyä 10e.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana raikas ilma ulkoilulle, aurinko paistaa.

Vierailija
24/35 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poljin tänään fillarilla 20 km lenkin ja kovassa vastatuulessa 10 km. Kävin katsomassa venettäni satamassa onko se vielä pinnalla. Oli se mutta vettä oli satanut ja aika paljon oli vettä veneessä joten tyhjensin sen. Takas tullessa oli todella kova myötätuuli ja vauhtia oli fillarillani jopa 38km/h.

Kyllä minä kalaan menen vaikka on +4 astettakin.

Vierailija
25/35 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihanaa! Tuntuu niin hyvältä, kun saa pukea kunnolla. Mulle on aina kesässä ollut inhottavaa se "puolialasti" kulkeminen. Myös hikoilu on inhottavaa, hiestä kutiseva ja ärtyvä iho ja ne ihoon liimautuvat vaatteet. Ja se liiasta lämmöstä johtuva kokonaisvaltaisen ärsyyntynyt olo. Ja ennen kuin kukaan mitään sanoo, painoni alkaa vitosella ja olen fyysisesti hyvässä kunnossa.

Tänään mulla oli ulkohousut, kumpparit, pitkähihainen, fleece ja kuoritakki. Lämpimät hanskat ja ohut pipo. Haravoin ja vaikka tuli lämmin, en hikoilut kuin possu, koska kovan tuulen kanssa lämpö on jotain nolla.

Se mieletön hengittämisen helppous! Tuntuu, että keuhkot saa kunnolla happea ja veri kiertää aivoihin asti ensimmäisen kerran viiteen kuukauteen! Ajatus on kirkas ja lihaksissa supervoimat!

Seisoin silmät kiinni kasvot kohti tuulta, aurinkokin paistoi, matalalta ja lempeästi, ei niinkuin kesällä liian kirkkaana ja pistävän porottavasti. Mietin, että miten voikin olla näin ihanaa!

Vierailija
26/35 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Ulkona on upea sää! Vaatetta vaan päälle ja reippailemaan :)

Vierailija
27/35 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä harrastan nyt pilatesta kotona. Ja sisustan. Päivitän vaatekaappia. Kevällä sitten on taas ulkoilun aika kun aurinko alkaa paistamaan.

Nythän paistaa aurinko

Vierailija
28/35 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas aloitan aina lenkkeilyn iltojen pimetessä ja jatkuu pitkälle kevääseen, tuntien lenkkejä, aivan ihanaa.

Vierailija
29/35 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira kieltäytyy menemästä lenkille, jos sataa vettä. Ihan sama, mikä vuodenaika on, vesisateella ei lenkkeillä. Tänään ei satanut, joten lähdettiin kahdeksalta 1,5 tunnin lenkille. Aukeilla kylmä, metsässä hiki. Huomenna pääsen lenkille vasta illalla, silloin on jo pimeää. Heijastimia sitten enemmän mukaan.

Vierailija
30/35 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä harrastan nyt pilatesta kotona. Ja sisustan. Päivitän vaatekaappia. Kevällä sitten on taas ulkoilun aika kun aurinko alkaa paistamaan.

Nythän paistaa aurinko

Pilvessä on täällä.

Vierailija
31/35 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nythän se vasta alkaakin! Meillä on lumi maassa, mahtava happirikas ilma. Ulkoilu on vain vaatetuskysymys. Tosi kiva ulkoilla ja katsella toisten laittamia kausivaloja.. Metsässä on hyvä tuoksu ja saa nukuttuakin paremmin kun käy kävelyllä.

Vierailija
32/35 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lenkkeilen kaikissa säissä kolmen koiran kanssa. Innolla lähtevät mukaan oli keli mikä hyvänsä. Lenkin jälkeen on ihana käpertyä sohvannurkkaan viltin alle kuuman teen tai glögin kanssa lukemaan tai katsomaan sarjaa.

Jos koirasi ei lenkkeile sateella niin pidättääkö se päiväkausia??!

Vierailija
33/35 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä lenkkeilen kaikissa säissä kolmen koiran kanssa. Innolla lähtevät mukaan oli keli mikä hyvänsä. Lenkin jälkeen on ihana käpertyä sohvannurkkaan viltin alle kuuman teen tai glögin kanssa lukemaan tai katsomaan sarjaa.

Jos koirasi ei lenkkeile sateella niin pidättääkö se päiväkausia??!

Ei tietenkään, puhuin lenkkeilystä! Jos sillä on pissahätä tai kakkahätä, niin tietenkin se pyytää pihalle, mutta ne ovat vain pikavisiittejä. Kakalle se juoksee takapihan läpi metsään ( meidän oma) ja possalle pahimmilla keleillä vaan portinpieleen ja heti takaisin.

Eilen oli aamulla vielä myrskyisää, muttei satanut, niin koira kääntyi metsälenkillä kesken kaiken kotiin. Juoksi edeltä pihaan oven eteen odottamaan. Oltiin siis tuossa omassa metsässä, joten on maanomistajan lupa pitää koira irti.

Vierailija
34/35 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele pukeutumaan sään mukaan niin ei ole mitään ongelmaa lenkkeillä vaikka olisi -20 astetta.

Vierailija
35/35 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä!