Mistä tietää, että mies on rakastunut?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Se ei hetkeen hae "parempaa" naista.
Mutta ei hätää, hullaantumisvaihe menee ohi ja parin vuoden päästä tilanne on jo toinen.
Pidä homma kevyenä niin ei satu pahasti.
Joo ei saakeli, mä oon tällaisessa tilanteessa tällä hetkellä. Tää mies on musta "kiinnostunut" ja kyselee jatkuvasti perääni. Olen monta kertaa sanonut että hänen kannattaisi hakea muualta jotain parempaa, koska en koe olevani hänelle niin hyvä kuin mitä hän kuvittelee.
Pidän häntä viehättävänä ja kiinnostavana, mutta en uskalla aloittaa suhdetta, koska pelkään että minuun sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen tuntee. Siis sen rakkauden :) Usein toki tuntee sen rakkauden yhden fyysisen ilmentymän myös. Mies haluaa että sulla on hyvä olla. Se huomioi sut eri tavoin. Esim. talvella putsaa sunkin autosta lumet töihin lähtiessään. Tai illalla laittaa sunkin hammasharjaan tahnat jo valmiiksi. Osoittaa että olet mielessä niissäkin tilanteissa. Ja se haluaa olla sun kanssa.
🤮🤮🤮
Et taida olla henkisesti aivan kypsä vielä.
Kylläpä sä nyt pahan pistit, satutit minua syvästi.
Tuskinpa yritti satuttaa. Kertoi vain mitä ajattelee sinusta. Sulla on oikeasti aika lapsellinen ulosanti.
Hän kuuntelee ja osoittaa, että on aidosti kiinnostunut sinusta ja mielipiteistä. Hän näyttää teoilla , että välittää sinusta (esim. huolehtii sinusta kun olet kipeä, ostaa lempparisuklaata kaupasta, hieroo väsyneitä jalkojasi), hän haluaa, että tutustut hänen ystäviinsä ja hänen perheeseensä, hän ottaa tunteesi huomioon ja jos teillä on erimielisyyksiä hän pyrkii kompromissiin eikä jyrää sinun mielipidettä omansa alle. Hän järjestää kivoja juttuja mitä te voitte tehdä yhdessä ja hän järjestää aina sinulle aikaa vaikka olisi kiireinenkin aikataulu.
Vierailija kirjoitti:
Haluaa pussailla usein, silmät loistavat, on hyvällä tuulella, hemmottelee naista monin eri tavoin.
Oletpa Seksistinen tyyppi!
👎
Kyllähän on naisilla taas niin maalailtu kuva että..
Ja toisessa kohtaa alistavat miestä minkä ehtivät.
On nämä niin kieroja omahyväisiä ja itsekkäitä narttuja.
Vierailija kirjoitti:
Hän kuuntelee ja osoittaa, että on aidosti kiinnostunut sinusta ja mielipiteistä. Hän näyttää teoilla , että välittää sinusta (esim. huolehtii sinusta kun olet kipeä, ostaa lempparisuklaata kaupasta, hieroo väsyneitä jalkojasi), hän haluaa, että tutustut hänen ystäviinsä ja hänen perheeseensä, hän ottaa tunteesi huomioon ja jos teillä on erimielisyyksiä hän pyrkii kompromissiin eikä jyrää sinun mielipidettä omansa alle. Hän järjestää kivoja juttuja mitä te voitte tehdä yhdessä ja hän järjestää aina sinulle aikaa vaikka olisi kiireinenkin aikataulu.
Ja Mies kun tekee kaiken tämän ja antaa vielä parikymppiä niin nainen avaa haarat, sillä eipä hänellä juuri muuta ole antaa yhteiseen pöytään.
Sad but true kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Mies kun tekee kaiken tämän ja antaa vielä parikymppiä niin nainen avaa haarat, sillä eipä hänellä juuri muuta ole antaa yhteiseen pöytään.
Unohdit,että naisella on siihen yhteiseen pöytään myös omat lapsensa.
Älä vähättele!
Mies voi osoittaa suurta kiinnostusta, vaikka ei olisikaan rakastunut. Minä olen tuntenut tällaisia useita. Toisaalta en minäkään ollut rakastunut heihin.