Montako annosta olet juonut alkoholia viikonloppuna? Raittiit eivät vastaa tähän.
Minä olen juonut 6 annosta. Perjantaina 2 ja lauantaina 4.
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Pullollinen punkkua (7,5 dl) ja kaksi isoa tölkkiä siideriä (yht. 1 l). Pe ja la aika tarkkaan puoliksi nämä. Mitä tuosta tulee annoksina? Joku reipas laskee, jos kiinnostaa.
9 annosta. Aika sivistynyttä juomista.
En yhtään, vaikka olin synttäreilläkin. En juo alkoholia läheskään joka viikko tai viikonloppu, eikä minulla ole alko-ongelmaa.
Kaksi annosta = yksi iso kolmosolut. Ajattelin vähentää, kun kyllähän tuota kuluu vähän liikaa.
Maanantaisin on ilkeä väsymys ja aivosumu näin neljääkymppiä lähestyttäessä. EI jaksa enää, vaikka tykkäänkin hieman ottaa viikonloppuisin, vaikkakin todella harvoin missään änkyrässä olenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Raittiit saavat toki vastata, ei ollut tarkoitus olla noin jyrkkä. - ap
En ole töysraitis, mutta en ole juonut sitten elokuun yksien juhlien..
Varmasti jostain löytyy se annosmittari mutta en viitsi etsiä sitä. Tänään kaksi puolenlitran kolapulloa joissa on puolet kossua ja puolet kolaa. Yritän vähän lieventää tätä hommaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
32 litraa olutta tulee juotua pe-su. En ole laskenut monta annosta tulee
Niin jos se on to-su, niin 24 annosta päivässä. Jos on isompi mies, niin tuo on ihan mahdollista.
Ja maksa kiittää.
Maksa on onneksi yksi anteeksiantvimmista elimistä ihmisellä. Sen tuhoaminen vaatii vuosien ellei vuosikymmenten aktiivisen panostuksen. Osalla ei edes elinikä riitä.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi annosta = yksi iso kolmosolut. Ajattelin vähentää, kun kyllähän tuota kuluu vähän liikaa.
Maanantaisin on ilkeä väsymys ja aivosumu näin neljääkymppiä lähestyttäessä. EI jaksa enää, vaikka tykkäänkin hieman ottaa viikonloppuisin, vaikkakin todella harvoin missään änkyrässä olenkaan.
Nyt taitaa olla joku muu pielessä.
Ei kolmikymppisen kuulu olla väsyneenä sumussa.
No viikonloppuna vaan neljä, mutta viikonlopun alle useampia.
En ole raitis, mutta en yhtään. Flunssan vuoksi juhlat jäi juhlimatta. Makaan sängyssä kuitenkin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
32 litraa olutta tulee juotua pe-su. En ole laskenut monta annosta tulee
Sori see to-su kyseessä.
Kahdeksan litraa per päivä eli 16 tuoppia per päivä?
Kovilla on elimistösi. Litrassa on kolme annosta, niin olet juonut 24 annosta per päivä?
Kuin oot tajuissas vielä?
Vierailija kirjoitti:
Varmasti jostain löytyy se annosmittari mutta en viitsi etsiä sitä. Tänään kaksi puolenlitran kolapulloa joissa on puolet kossua ja puolet kolaa. Yritän vähän lieventää tätä hommaa.
12 annosta.
Vierailija kirjoitti:
Oikea ap tässä: nyt EI kysytä niiltä, jotka eivät juoneet alkoholia viikonloppuna.
Onneksi tulit Oikea AP oikaisemaan ketjussa esiintyneen vääristelyn kysymyksestä, nyt oikeat ihmiset osaavat vastata.
Itse en siis juonut mutta tuttavani joi. En tiedä montako joi, useampia luultavasti.
Vierailija kirjoitti:
Mä lopetin juurikin samoista syistä. En enää jaksanut, enkä enää saanut sitä ihanaa nousuhumalaa kuin ennen nuorempana.
Aloin haluta raikkaita aamuja, enkä saanut niitä, vaikka olisin vaan yhden tuopin ottanut.
Aikansa kutakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on vähän sama kuin tuo karkkiketju. Mietin millainen ihminen avaa tälläisen ketjun.
Kerro meille millainen olet?
T: yhden annoksen ottanut
Kaksi otit kuitenkin. Kaljaa, ei teetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikea ap tässä: nyt EI kysytä niiltä, jotka eivät juoneet alkoholia viikonloppuna.
Onneksi tulit Oikea AP oikaisemaan ketjussa esiintyneen vääristelyn kysymyksestä, nyt oikeat ihmiset osaavat vastata.
Itse en siis juonut mutta tuttavani joi. En tiedä montako joi, useampia luultavasti.
Sama. Minunkin pöytäseurueessa useampi joi useamman (ainskin kolme annosta- jotkut jopa kymmenen), enkä edes tuntenut heitä kaikkia. Itse en juonut, eikä yksi toinenkaan siitä viereisestä pöydästä- muuta kuin jäävettä.
😬
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😅😅👍🏻
Miksi raittiit eivät saa vastata? Syrjivä kysymys, jos tällainen ihminen ei saa vastata ei yhtään. Ei tule kehuja ei kiitosta.
Sama jos kysymys olisi esimerkiksi, kuinka usein lennät. Muita julkisia käyttävät eivät saa vastata.
6