Montako annosta olet juonut alkoholia viikonloppuna? Raittiit eivät vastaa tähän.
Minä olen juonut 6 annosta. Perjantaina 2 ja lauantaina 4.
Kommentit (82)
Pullollinen punkkua (7,5 dl) ja kaksi isoa tölkkiä siideriä (yht. 1 l). Pe ja la aika tarkkaan puoliksi nämä. Mitä tuosta tulee annoksina? Joku reipas laskee, jos kiinnostaa.
Nolla. Viikolla join kuusi olutta, kun olen saikulla eikä tarvitse olla viikollakaan selvinpäin.
Meinasin lenkkeillä yhdelle mutta en sitten jaksanutkaan lähteä niin en juonut yhtään
Eilen/aamuyöllä join 20 annosta sekä yksi kaljatölkki oli jäänyt puolilleen. Krapula oli mutta otin rauhoittavia ja join päälle puolilleen jääneen kaljan loppuun. Nyt on hyvä olo. Huomenna pitäisi vääntäytyä töihin joten toivottavasti krapula ei tule uudestaan tai sitten on otettava aamullakin samat lääkkeet.
Vierailija kirjoitti:
En yhtään. Ostin eilen lonkeron mutta kaappiin sekin jäi.
Huomenna kuitenkin juon sen ennen töihin lähtöä.
Vierailija kirjoitti:
Pullollinen punkkua (7,5 dl) ja kaksi isoa tölkkiä siideriä (yht. 1 l). Pe ja la aika tarkkaan puoliksi nämä. Mitä tuosta tulee annoksina? Joku reipas laskee, jos kiinnostaa.
9 annosta yhteensä, joten sellaiset 4-5 annosta tulee päivää/iltaa kohti.
T. Laskutaitoinen
Vierailija kirjoitti:
Alkkisten ongelmia.
Noin vastaa vain todellinen päihdeongelmainen.
Join mummon syntymäpäivillä kolme annosta.
Meni aika hiljaisesti. Perjantai-iltapäivällä kävin lounaan jälkeen parilla oluella. Eilen tuli otettua yksi olut ruuan kanssa. Siinä tähän mennessä kaikki.
Nolla annosta tänä viikonloppuna.
Juon alkoholia todella harvoin, en edes joka vuosi. Edellinen kerta oli siskontytön häissä neljä vuotta sitten.
Tänä viikonloppuna en yhtään, mutta johtuu vain siitä, että toivun flunssasta. Terveenä olisi punaviiniä kulunut jonkin verran.
Join 8 cl punaviiniä perjantaina, kun kävin katsomassa teatteriesityksen. Onko se yksi vai kaksi annosta?
Vierailija kirjoitti:
Nolla annosta tänä viikonloppuna.
Juon alkoholia todella harvoin, en edes joka vuosi. Edellinen kerta oli siskontytön häissä neljä vuotta sitten.
"Raittiit eivät vastaa tähän."
Vierailija kirjoitti:
32 litraa olutta tulee juotua pe-su. En ole laskenut monta annosta tulee
Niin jos se on to-su, niin 24 annosta päivässä. Jos on isompi mies, niin tuo on ihan mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin jos se on to-su, niin 24 annosta päivässä. Jos on isompi mies, niin tuo on ihan mahdollista.
Ja maksa kiittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse olla mitenkään isokokoinen pystyäkseen tuollaiseen suorituksen.
Kuudes annos menossa, aloitin jo eilen ja olin välillä selvinpäin.
En yhtään. Ostin eilen lonkeron mutta kaappiin sekin jäi.