Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 49-v. ja eilen se sitten tapahtui sängyssä ensi kertaa eli ei seisonut!

Vierailija
08.10.2023 |

Tosin ei kyllä panettanutkaan, mutta ennen on sentään seisonut vaikkei panettaisikaan. Vertaistukea, kiitos!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensi kerralla seisoo sitten senkin edestä

Vierailija
2/6 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla on ollut ihan kiimaisesta teinistä lähtien ongelmana se että kalu on kovasta halusta huolimatta lerpahtanut totaalisesti kun tilanne on jännittänyt tai aiheuttanut liikaa paineita.

Esimerkiksi luokkabileissä 16-vuotiaana tyttö jonka kanssa olin pitänyt silmäpeliä kävi varoittamatta päälle kuin yleinen syyttäjä mutta kaikki makkarit olivat varattuja joten jouduimme tyytymään vain syrjäiseen sohvannurkkaan kaikkien näkyvillä ja kivikovana seissyt kalu lerpahti aivan totaalisesti ja yritti suorastaan kutistua pakoon kun kiimainen tyttö avasi vetoketjua ja olisi ottanut suihin yleisöstä välittämättä.

Myöhemmin minulla oli tyttöystävä jonka oli vaikea saada orgasmia mutta laukesi joka kerta jos pystyin ensin panemaan ihan hitaasti liikutellen 20-30 minuuttia niin että se pääsi sopivasti tunnelmaan ja sitten lopuksi 4-5 minuuttia ihan silmitöntä rynkytystä kivikovan kullin kanssa. Arvatkaa mitkä paineet tuli kun tyttöystävä ilmoittaa voihkien että "nyt kovaa, kovempaa! pane kunnolla!" juuri kun olen itsekin jo laukeamassa.

Samaan aikaan piti ajatella jotain halut vievää etten itse laukea ennen tyttöystävää mutta toisaalta päällä oli hirveä stressi koska kalu ei saa nyt yhtään pehmetä vaan sen pitää pysyä kovana tai tyttöystävä pettyy ja loukkaantuu verisesti kun hän ei kiihotakaan minua enää eikä pillua ole luvassa muutamaan päivään. Arvatkaa mitä noista suorituspaineista välillä seurasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

pihdeillä läväri pous niin kyylä

Vierailija
4/6 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä se velttomulkkuus alkaa!! Onnea vaan!

Vierailija
5/6 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia on, noin viiskymppisellä, älä huoli. Itsellä sama samoihin aikoihin, että seisokin kestossa alkoi olla ongelmaa. Kävin lekurille kertomassa vaivasta ja vartin kuluttua siitä minulla oli Sildenafil 50 mg erektiolääke. Ja kyllä kannatti. Se on hieno tunne kun muna seisoo kuin nuorena miehenä😊

M53

Vierailija
6/6 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalia on, noin viiskymppisellä, älä huoli. Itsellä sama samoihin aikoihin, että seisokin kestossa alkoi olla ongelmaa. Kävin lekurille kertomassa vaivasta ja vartin kuluttua siitä minulla oli Sildenafil 50 mg erektiolääke. Ja kyllä kannatti. Se on hieno tunne kun muna seisoo kuin nuorena miehenä😊

M53

Olin jotain 55-vuotias kun kävi samalla tavoin yhtenä syksynä pikku hiljaa, että erektio heikkeni ihan täysin. Kunto oli hyvä ja terveet elämäntavat kai muutenkin. Viivyttelin aivan turhan kuukausia eli liian kauan ennen kuin hain sildenafilit lääkäriltä. Muistan vieläkin sen mahtavan tunteen, kun sängyssä tuli tosi kova erektio, jolla sai työntyä vaimon sisään pitkästä aikaa oikein täysillä. Hänkin nautiskeli ääneen ja voihki allani tavoistaan poiketen ihan täysillä ja oli selvästi ollut kovan puutteessa jo pidempään, vaikkei ollut sanonutkaan siitä. sain vielä testohoidon lisäksi. Nykyään rakastelemme pari-kolme kertaa viikossa ja aamuisin onnistuu yhdyntä monesti ilman lääkettäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan