Strappari piristämään seksielämää
Olen 49 v mies ja olemme olleet vaimoni kanssa yhdessä noin kolmekymmentä vuotta. Parisuhde toimii ja seksielämäkin on aktiivista. Nyt vain haluaisin hiukan piristystä ja itseä kiihottaisi kokeilla miltä tuntuisi kun vaimoni ottaisi minut strapparilla. Miten kehtaan ehdottaa vaimolleni strapon lelun ostamista siten, ettei hän pitäisi minua aivan pervona? Onko muut kokeilleet ja miten olette ehdottaneet vaimolle?
Kommentit (38)
Osta sellainen salaa, ja pistä odottamaan hänen alusasukaappiinsa. Saat siitä kutkuttavaa jännitystä itsekin joksikin aikaa, että mitä käy.
Me ei tunneta vaimoasi, joten vaikea sanoa. Miten hän seksikokeiluihin yleensä suhtautuu jne. Riippuu varmaan siitä.
Mutta paljonhan tuosta nykyään puhutaan. Mä suorastaan rakastan mieheni ottamista, se on ihan parasta, joten olen ehkä sikäli väärä henkilö neuvomaan.
Luin ensin Strippari piristämään seksielämää ja olin neuvomassa, että mitä hittoa te stripparia tilaatte, ottakaa maksullinen tai opiskelijatyttö!
Suosittelen! Todella mahtavaa kun vaimo ottaa straponilla ja jopa lypsää samaan aikaan. Mahtava orkku!
Ostimme mieheni kanssa tuollaisen ja on oikeasti todella mahtavaa ottaa sillä mies oikein kunnolla aina välillä ja samalla leikkiä pientä valtapeliä siten, että saan alistaa häntä. Suosittelen! Vaimosi ilahtuu varmasti lelusta.
Vierailija kirjoitti:
Luin ensin Strippari piristämään seksielämää ja olin neuvomassa, että mitä hittoa te stripparia tilaatte, ottakaa maksullinen tai opiskelijatyttö!
Minäkin luin strippari. Olen nyt pettynyt.
Ottakaa kolma joka panee teidät molemmat vuoron perää...
Luet muka jostain ihan sattumalta strappari-seksistä (vauvassa on monta juttua, jos ei lehdistä löydy) ja juttelette siitä.
Ihmettelet, että onko tuo nyt ihan tavallista ja kaikki tekee sitä, miltä sinusta tuntuisi ajatus, että panisit strapparilla.
Siinä voi käydä jopa niin onnellisesti, että saat leikkiä empivää ja vaimosi joutuu vähän suostuttelemaan, että suostuisit siihen.
Piristäisi kaikkien pariskuntien elämää
Nyt kun rakas vaimo luet täällä näitä juttuja, niin mekin voisimme kokeilla tätä. Vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Leikitäänkö homoja? Apus bottom!
Melko rajoittunutta nykypäivänä jos ei tule muut mieleen kuin homous. Kyllä mies voi naisen tapaan nauttia kaikesta mahdollisesta stimulaatiosta.
Taidan ehdottaa omallekin miehelle tuollaisen ostamista ja kokeilemista. Voisi tuoda mukavan piristysruiskeen tavanomaiseen viikonloppuseksiin.
Miksi kukaan kysyy minulta tällaista asiaa. Itse kysyisin kumppaniltani.
Mutta ehdotan, että pyydät panemaan sillä tekokalulla pyllyyn.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan kysyy minulta tällaista asiaa. Itse kysyisin kumppaniltani.
Mutta ehdotan, että pyydät panemaan sillä tekokalulla pyllyyn.
Siitähän pääse nauttimaan molemmat sekä antajana että ottajana. Kannatan!
Vaimo hankki tuolaisen koska haluasi kokeilla ja minä suostuin no nyt sitten joudun pantavaksi ainakin kerran viikon aikana.
Vaimo hankki tuolaisen koska haluasi kokeilla ja minä suostuin no nyt sitten joudun pantavaksi ainakin kerran viikon aikana.
Minusta se on suorastaan hyvän seksin määritelmä että omat halunsa voi tuoda esiin ilman että täytyy pelätä että toinen pitää huonona ihmisenä. Se ei tarkoita että suostuisi mutta toisen halujen lyttääminen on kauheaa.
Taas kerran puhumista ja turvallisuuden hakemista!
Meillä vaimo hommasi ihan itse strapparin. Hän sanoi sitten yksi ilta että hänellä on yllätys, olen vapaamielinen seksiasioissa ja ajattelin että jotain alusasuja. Menimme makkariin ja aloitimme lämmittelyn, hän supisi korvaani että kohta mä paan sua. Sitten nappasi yöpöydän laatikosta liukuvoiteen, strapin ja puki sen lantiolle. Kävimme molemmat todella kuumana. Menin kontille ja tunsin kun viileä liukuvoide valui aukolleni, hän voiteli strapin myös hyvin. Sitten tunsin aukollani kun hän alkoi varovasti tulla sisään. Kesti hyvin pitkään kun hän sanoi pohjassa, ja minä siihen että tuntuu hyvälle, sitten alkoi edestakaisin liike. Kanki hieroi eturauhasta, en ollut kokenut koskaan mitään vastaavaa mieli hyvää. Hän tarrasi kalustani kiinni liukuvoiteessa olevalla kädellä, alkoi edestakaisinliike. Sitten tunsin räjähtävän orgasmin tulevan, uikutin kun nainen orgasmissa ja ruiskin spermat pitkin sänkyä. Tämä strap mikä meillä on, on ontto sisältä niin voin myös käyttää sitä. Vaimo saa myös pitkiä panoja ja tulee useita kertoja.
Muija saa nussia mua millonvaan dildolla tai stäppiksellä pyllyyn tai miksei päästellä vibrallakin. Ollaan avoimia kaikelle
Leikitäänkö homoja? Apus bottom!