Miehen kanssa menee muuten hyvin mutta kadun että muuton hänen kanssaan yhteen
Mikä siinä on että useimmilla miehillä on tarve kerryttää nurkkiin kaikenlaista turhaa roinaa ja samalla vaikeuksia pitää mitään järjestystä yllä. Kaikkea täysin hyödytöntä pitää hillota nurkissa kun "tästä voi ehkä tehdä jotain" tai "tämä on harvinaisuus". Huomaan myös tekeväni aina vain suuremman osan kotitöistä, kun en jaksa vääntää joka ikisestä asiasta. Siinä ajassa kun on viis kertaa kysynyt että joko sua huvittaisi tyhjentää astianpesukone, sen homman on tehnyt jo aika moneen kertaan itse. Halusin ihan vaan todeta että virhetikki oli ja jos nyt pitäisi valita, en enää muuttaisi yhteen yhdenkään miehen kanssa.
Kommentit (28)
Ei ole kokemusta miehen kanssa asumisesta, mutta naisten kyllä ja kaikenmaailman tavarankerääjiä olivat.
Kaikki paikat täynnä jotain turhaa tavaraa.
Mun eksä raahasi myös jatkuvasti tavaraa meidän yhteiseen kotiin. Ei siinä mitään, aikuinen mies käyttäköön rahansa mihin lystää MUTTA meillä oli pieni asunto. Hän käytti meidän vähäiset kaappitilat omien tavaroidensa säilyttämiseen. Hän ehdotti ihan pokkana, että lautaset pitäisi siirtää eteisen kaappiin, jotta hän voi säilyttää jotain hiton proteiinijauhetta keittiön kaapissa.
Vierailija kirjoitti:
Sellaista se on. Kun asuimme erillään, mies kokkasi ja siivosi ennen kuin menin käymään. Yhteenmuuton jälkeen minä olen ainoa, joka siivoaa ja kokkaan 99,9 % kerroista... Puolipitoiset vaatteet heittää sohvalle jne. 😬
Aijaa, meillä mies hoitaa astianpesukoneen ja yhteisen pyykin. Yleensä kokataan ja siivotaan yhdessä.
Aina voi muuttaa myös pois. Saat ihan itse valita asutko miehen kanssa vai yksin.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavan tuttua. Minulle jäi siitä ikuiset traumat muodossa "pahvilaatikko ja muovipussi ei ole sisustuselementti" koska niitä muovipusseja täynnä johtoja ja pahvilaatikoita jonne säilöttiin tekniikkaromua riitti. Ikinä ei voinut tietää mihin jotakin voisi tarvita tulevaisuudessa. Kotitöitä ei tehnyt yhtään, ei käskien eikä käskemättä. Siinä todellakin vain uuvutti itsensä loppuun jos lähti pyytämään, koska mitään ei ikinä tapahtunut.
Joo, johtaja, jatkojohtoja ja papereita. Hyi hel**tti sitä romun hilloamists. Myös hikoilun takia pilalle menneet vaatteet piti säästää. Onnea vaan nyxälle, joka tuota hoarderia jaksaa.
Vierailija kirjoitti:
Sellaista se on. Kun asuimme erillään, mies kokkasi ja siivosi ennen kuin menin käymään. Yhteenmuuton jälkeen minä olen ainoa, joka siivoaa ja kokkaan 99,9 % kerroista... Puolipitoiset vaatteet heittää sohvalle jne. 😬
Kanna ne vaatteet sen tyynylle sänkyyn.
Miehen kanssa yhteen muuttaminen tietää nykynaiselle lähes poikkeuksetta pelkkää tappiota kaikin tavoin. Sitä maksaa kiltisti puolet kaikesta vain päästäkseen olemaan silti edelleen ilmainen piika ja sihteeri.
Sulla poikkeus. Ihan kaikki muut ovat kuten AP kertoi.