Skandinaavinen vaalea, sinisilmäinen nainen on haluttu ympäri maailman
Olen matkustellut paljon. Ja huomannut että globaalisti on erittäin haluttu skandinaavinen, sinisilmäinen nainen. Kun aina haukutaan suominaisia rumaksi, niin kummasti esim Italiassa vaalea, sinisilmäinen nainen on todella haluttu kumppani. Nuorena tyttönä matkustellessa ympäri maailmaa, oli vientiä ihan hirveästi. Se vaaleus oli eksoottista etelä-Euroopassa ja miehiä olisi tullut ovista ja ikkunoista
Kommentit (204)
Vierailija kirjoitti:
Japanilaiset naiset rakastaa meitä suomalaisia miehiä. Vientiä on Tokion Tinderissä ja baareissa saa aina seuraa. M28
Naiset ei ole baarissa Tokiossa.
Vierailija kirjoitti:
meillä on huorrahtava maine jopa itäeurooppalaisten miesten silmissä. ihan varovasti muutama fiksumpi mieskollega paljastanut. kiitti vaan, siskot.
Eli huoorraavat miehet haukkuu niitä joidenka kanssa huorraavat? Kyllä on taas hupaisaa.
Pystytkö itse ajattelemaan? Se mitä joku mies sanoo ei ole koskaan totuus.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ugrilainen omenavartalo neliön mallisella päällä on halutuin, jopa italiassa.
Olen tällainen! Lähdenkin tästä Italiaan.
Vierailija kirjoitti:
Brad Pitt, Jarmo Myllys, David Beckham, Lauri Tilkanen... On vaikka kuinka paljon naisten himoitsemia vaaleita miehiä. Tom Cruise, Kevin Costner, Mel Gibson... Sinisilmiä kaikki.
Mutta huomaa kyllä, että tyypillinen lauantaiaamun luuseri meininki ja naisten haukkuminen täällä käynnissä. Mitäs olette itse miehet niin inhottavia naisille jos he ovat perinteisessä kotiäidin roolissa, että naisten on ollut pakko ottaa onni omiin käsiin ja mennä työelämään. Jos kaikki naiset olisivat vain kotiäiteinä, niin naisten asema olisi huonompi kuin eläimillä.
David Beckham on ruskeatukkainen.
Japanilaiset naiset rakastaa meitä suomalaisia miehiä. Vientiä on Tokion Tinderissä ja baareissa saa aina seuraa. M28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole väittänyt balttialaisia naisia rumiksi. Suominainen, maantienvärinen lihova persjalka, taas on.
Et kai luule että kaikki naiset ovat tuollaisia?
Mulla on tummanruskea tukka ja olen normaalipainoinen. En ole persjalkainen.
Toi on kyllä jännä oletus, mikä on näkynyt monissa muissakin ketjuissa täällä, että kaikki suomalaiset naiset olisivat jotain värittömiä persjalkoja. Okei, suuri osa on, mutta aika paljon on meitä muitakin. Vaikka miehet tykkäävätkin selvästi enemmän blondeista niin olen kyllä aika tyytyväinen tummapiirteisenä etten tarvitse maalipurkkia erottuakseni tapetista.
Itse asiassa omnevartalot ovat Eurooppaa yleisimpiä eteläaasialaisilla naisilla. Ja ns. persjalat (siis pitkä selkä, lyhyet sääret) taas ovat tyypillisiä itäaasialaisilla naisilla.
Joo niille tehdään siellä säärien pidennysleikkauksiakin, mutta se on kallista, joten vain rikkailla on varaa.
Vierailija kirjoitti:
Silti itket täällä vauvapalstalla, vaikka Japani olisi mukamas täynnä halukkaita naisia. :D Menes nyt siitä etsimään sitä elämäsi japanilaisvaimoa, joka sitten antaa sulle täysin mielivaltaisen summan viikkorahaa omasta palkastasi.
Vai onko sittenkin niin, että et kelpaa japanilaisnaisille koska olet aivan liian kunnianhimoton?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
meillä on huorrahtava maine jopa itäeurooppalaisten miesten silmissä. ihan varovasti muutama fiksumpi mieskollega paljastanut. kiitti vaan, siskot.
Eli huoorraavat miehet haukkuu niitä joidenka kanssa huorraavat? Kyllä on taas hupaisaa.
Pystytkö itse ajattelemaan? Se mitä joku mies sanoo ei ole koskaan totuus.
Tämä on muuten asia joka minua on aina hämmästyttänyt miehissä, eli se kaksinaismoralismi että "se nainen, joka harrastaa seksiä kanssani, on "huono nainen" mutta minä, joka hänen kanssaan seksiä harrastan, en ole "huono mies".
Noin ajattelevien miesten kyky tarkastella itseään taitaa olla aika alhaisella tasolla.
vihreäsilmäinen atm kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyisin on niin paljon blondattuja naisia, että tämä hiusten vaaleus ei tuo mitään lisäarvoa naisen ulkonäköön.
Oikeasti monet kiinnittävät huomionsa turkoosinsinisiin ja tummansinisiin silmiin sekä vaaleaan kuulaaseen ihoon.
Vihreäsilmäisenä olen kuullut hämmästelyjä siitä, että silmät voivat oikeasti olla vihreät. Jotkut luulevat värillisiksi piilolinsseiksi.
Vihreäsilmäisiltä miehiltä ei tämmöistä asiaa kysellä eikä ihailla.
Niinpä. Mistähän johtuu?
Koska suomalainen nainen on maailman ihanin ja suomalainen mies maailman kauhein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sinisilmäisiä miehiä ei tule kukaan hakemaan
Höpö löpö. Vaalea suomalainen mies sinisillä silmillä on varsin kuumaa kamaa esim. Etelä-Amerikassa. Siellä erottuu massasta ulkonäöllään ja pituudellaan ja naiset kyllä tekevät tuttavuutta kanssasi.
Suomalaisen miehen piirteet on suosittuja myös pohjois-amerikassa. Suomalaiset miehet on vaan niin alistettuja feministimaassa, ettei miehekkyys näy käytöksessä. Suomalainen nöyryys ja jurous ei naisia kiinnosta.
Vaaleat miehet vaikuttaa niin naisellisilta ja feminiinisiltä. Ei ihme että ulkomailla suomalaiset h-miehet on kysyttyjä.
Höh, eivätkä vaikuta. Miehiä on monen näköisiä kuin tummissa kuin vaaleissakin.
AP, missä on sinun jaappanialainen vaimosi? Vai unohditko että siellä naisilla on miesten suhteen niin korkeat standardit ettei kaltaisesi kellarineet ansaitse edes vilkaustakaan? Vai oletko turruttanut aivosi sellaisella määrällä animea/hentaita että käsityksesi koko maasta ja heidän deittikulttuuristaan on vääristynyt kuten mikromunasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista on myös se, että suomalaisia brunetteja pidetään monissa maissa blondeina. Suomalaisella brunetilla on usein ruskeat tai vaaleanruskeat hiukset, vaalea iho ja siniset, vihreät tai harmaat silmät. Monissa etelän maissa brunetit on huomattavan paljon tummempia ja ruskeasilmäisiä, joten suomalainen brunetti erottuu joukosta vaaleudellaan.
Suomessa inhottu "maantienvärinen" tukka on ulkomailla eksoottinen väri, yleensä englanniksi light ash blonde tai dark ash blonde, hieman lämpimämmän sävyinen sand beige, jne...
Jos ulkomailla tummahiuksinen tai lämpimän ruskeat hiukset omaava haluaa saada meikäläisen luomuvärimme, niin täytyy aika monta kertaa värjäyttää hiukset hyvällä kampaajalla eikä lopputulos ole useinkaan lähellä aitoa.
https://www.vauva.fi/keskustelu/4581076/ketju/miksi_ihmisten_on_vaikea_…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö löpö. Vaalea suomalainen mies sinisillä silmillä on varsin kuumaa kamaa esim. Etelä-Amerikassa. Siellä erottuu massasta ulkonäöllään ja pituudellaan ja naiset kyllä tekevät tuttavuutta kanssasi.
Hejssan Teuvo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP, missä on sinun jaappanialainen vaimosi? Vai unohditko että siellä naisilla on miesten suhteen niin korkeat standardit ettei kaltaisesi kellarineet ansaitse edes vilkaustakaan? Vai oletko turruttanut aivosi sellaisella määrällä animea/hentaita että käsityksesi koko maasta ja heidän deittikulttuuristaan on vääristynyt kuten mikromunasi?
Onneksi Kontulan somppeleilla on sellaiset standartit, että niille kelpaa sun kaltainen tribaalitatskattuspugehü0rakin smegmasangoks.
Nyt kolisee ja kovaa, ma huomaan. :DD
Vaalea ja sinisilmäinen... no juu. Mutta entäs vaalea ja vihreät silmät! Sepäs onkin magneetti.
Anime lähtee lapsesta hakkaamalla, eli teidän isänne epäonnistuivat kanssanne. Myötätuntoni on heidän kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aina tykännyt. Niinpä on sinisilmäinen oma kulta, meillä 2 sinisilmäpoikaa ja 2 sinisilmäpojanpoikaa. Semmoisia pellavapäitä jokainen. :D
mikä helvetin nepsyjen neitsytlanka taas tämäkin
Vierailija kirjoitti:
Anime lähtee lapsesta hakkaamalla, eli teidän isänne epäonnistuivat kanssanne. Myötätuntoni on heidän kanssaan.
Ymmärrän kyllä että teillä inses tistä syntyneillä on vaikeaa.
Suomessa inhottu "maantienvärinen" tukka on ulkomailla eksoottinen väri, yleensä englanniksi light ash blonde tai dark ash blonde, hieman lämpimämmän sävyinen sand beige, jne...
Jos ulkomailla tummahiuksinen tai lämpimän ruskeat hiukset omaava haluaa saada meikäläisen luomuvärimme, niin täytyy aika monta kertaa värjäyttää hiukset hyvällä kampaajalla eikä lopputulos ole useinkaan lähellä aitoa.