Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"luonnon suojelijat" taas asialla - Venäjältä levinnyt haitallinen koirasusilauma mutta valittavat kaatoluvista

Vierailija
08.10.2023 |

Hienosti hoidettu. Koirasusilauma pitää saada hävitettyä ettei risteydy oikeiden susien kanssa mutta viherhöpsöt valittaa joka kerta kun kaatolupa myönnetty. Vaativat muita keinoja, mm. kiinniottoa ja sterilointia. Eivät kuitenkaan ole itse menossa auttamaan vaan olettavat että paikalliset hoitaa. Helppoa huudella ja vaatia pääkaupunkiseudulta. Ihme touhua, kohta on koirasusiongelma koko suomessa ja itketään, että miten tässä nyt näin pääsi käymään!?

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009897151.html

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heti otsikossa kerrottiin että kaikki mukaanlukien LUONNONSUOJELIJAT haluavat niistä eroon. Miksi yrität luoda vastakkainasettelua suomalaisten välille? En syytä sua naapurin trolliksi mutta mieti oletko vähän vähä älyinen kun toimit kuten sellainen?

Minä kyllä syytän. Joko naapurin trolli, tai persutrolli. Molemmat vääristelee aina otsikossa linkkaamaansa uutista.

Jutun mukaan luonnonsuojelijat ei todellakaan ole ne syylliset, saati jotkin vihervassarit.

No mitä porukkaa ne poikkeusluvan valituksilla vesittäjät ovat? Mikä on heidän agendansa?

Vierailija
22/22 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän kaatolupaa hakeneiden motiivina on vastaavasti hävittää kaikki sudet sekä Suomesta että Venäjältä. Söpö lauma minusta, ei noista ole kenellekään harmia kun tuolla kuopsuttelevat tieuraa.

Minä en sano halaistua sanaa koirasusien hävittämisen puolesta, ja syy on se, että hieron käsiäni odotellessani sitä päivää, että kaikki sudet joudutaan hävittämään koirageenien levittyä. Loppuu pelkääminen ja loputon varautuminen. 

Mietipä sitä, ihkusöpöstelijä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä