LinkedIn, onko teillä tili? Ja o ko tämä iskupaikka?
Itselläni on tili mutta aion sulkea sen. Tuntuu inhottavalta se, että muut näkee työpaikkani, koulutukseni jne. Yksityisyys kärsii aika lailla!
Eilä minua ei kiinnosta mikään työhön liittyvä eikä se jos Piia tai Petri on saanut uuden työpaikan.
Ja onko totta että sieltä hankitaan seuraa ja petetään?
Jos näin on niin nyt ymmärrän miksi eräät työpaikan varatut varsinkin miehet ovat siellä vihreänä iltamyöhään. Yök.
Kommentit (4)
Itse juuri suljin tilini. Olen 49v eikä minua enää kiinnosta työpaikat tai työmaailma. Minulla on ok toimistotyö jota teen jotta saan laskut maksettua.
Elämäni on ihan muissa asioissa kuin työ. Tuo LinkedIn oli niin kaukana omista arvoistani elämässä.
Sekä en halua minusta tietoja nettiin. Esimerkiksi työpaikan sähköpostin profiilissa näkyy LinkedIn-profiilit. Pelottavaa.
Nyt tuntuu hyvältä olla sieltä pois :)
Monet sinne Linkediniin laitetut profiilit ovat liioiteltuja ja suorastaan valheellisia.
Olen akateeminen yrittäjä eikä tulisi mieleenikään laittaa oikeita tietojani johonkin nettipalveluun.
Työnhakuun tarkoitettu portaali se on, mutta monet käyttävät sitä Facebookina ja huutelevat henkilökohtaiset asiansa sinnekin. Olen myös nähnyt, että varsinkin ulkomaalaisilta miehiltä lähtee iskuviestejä hyvännäköisille nuorille naisille.
Paskahan se on monessa mielessä. Mutta ainakin voi kurkata oman alueen feikkityöpaikat halutessaan.