Montako lasta olette saaneet.?
Luen usein lehdistä miten vähän suomalaiset saavat lapsia ja mietin, että onko se yleinen suuntaus vai vain hetkellinen tilastollinen asia?
Kommentit (42)
Yhtäkään en ole koskaan halunnut enkä siten ole yhtäkään myöskään saanut.
3, nyt jos hankkisin tekisin vain yhden
Lapsia hankitaan sen verran kuin halutaan.
Kolme. Tyytyväinen olen tähän määrään. Kauan pohdimme kolmatta ja onneksi päädyimme siihen että saa tulla. Nyt on perhe kasassa ja mies menossa sterilisaatioon.
Yhden sain vain. Olisin halunnut 2 tai 3, mutta toki vuosien lapsettomuudesta kärsimisen jälkeen olen superonnellinen tästä ainokaisesta.
3, mutta jos nyt olisin lapseton nuori nainen, niin lapsiluku jäisi pienemmäksi.
Nolla. Yhden olisin halunnut mutta sitäkään ei elämä suonut.
Vierailija kirjoitti:
4
Lisäännyt saman verran kuin afrikkalaiset. Toivottavasti siis afrikkalaiseen elintasoon.
Syntyvyys sama tai matalampi kuin Suomessa:
Albania
Andorra
Anguilla
Aruba
Bahamasaaret
Bermuda
Bosnia ja Hertsegovina
Neitsytsaaret
Kiina
Kypros
Kreikka
Hongkong
Jamaika
Japani
Luxemburg
Malta
Portugali
Puerto Rico
Saint-Barthélemy
San Marino
Singapore
Etelä-Korea
Espanja
Taiwan
Thaimaa
Ukraina
Vatikaanivaltio
Vierailija kirjoitti:
3, nyt jos hankkisin tekisin vain yhden
Kenet heistä haluaisit antaa pois?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
4
Lisäännyt saman verran kuin afrikkalaiset. Toivottavasti siis afrikkalaiseen elintasoon.
Toivottavasti sua ei kukaan hoida vanhana kun et ole kantanut kortea kekoon. eri
Vierailija kirjoitti:
Yhden sain vain. Olisin halunnut 2 tai 3, mutta toki vuosien lapsettomuudesta kärsimisen jälkeen olen superonnellinen tästä ainokaisesta.
kuin myös ja poika syntyi 3 kk liian aikaisin. Onneksi kaikki meni huonon alun jälkeen hyvin.
0.
Ne, jotka on on pitänyt tekemällä tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
4
Toivottavasti sua ei kukaan hoida vanhana kun et ole kantanut kortea kekoon. eri
Tämä. Ihmisiä on liikaa ja enemmän kuin ikinä ennen maailman jokaisessa maassa.
4