Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysely isille opinnäytetyötäni koskien!

28.12.2006 |

Tervehdys isät!

Olen terveydenhoitajaopiskelija Hamk:ssa. Teen opinnäytetyötä isistä äitiysneuvolassa. Haluaisin Kuulla isien mielipiteitä osallistumisesta raskauden seurantaan äitiysneuvolassa ja siitä kuinka teihin suhtaudutaan/suhtauduttiin. Kirjoita vapaamuotoinen vastaus sähköpostiini, mutta vastaa ainakin seuraaviin kysymyksiin.

Kuinka aktiivisesti osallistuit/osallistut odotuksen seurantaan äitiysneuvolassa?

Kuinka aktiiviseksi koit/koet oman roolisi odotuksen seurannassa neuvolassa?

Saitko/saatko tukea isäksi kasvamiseen?

Mitä jäit kaipaamaan äitiysneuvolalta?

Voit siis vastata vaikka vauva ei vielä olisi syntynyt. Kaikki mielipiteet asiasta ovat tärkeitä!

Vastaat minulle täysin luottamuksellisesti. Kopioin tekstit ja poistan niistä kaikki yhteystiedot (sähköpostiosoitteen). Vastaukset ovat siis täysin anonyymejä.

Vastukset ja mahdolliset kysymykset voit lähettää 4.1.2007 mennessä osoitteeseen:

inkeri.elo@student.hamk.fi

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain muutama vastaus on tullut :O(

Lisää siis odotellaan! Vastaa toki jos et edes käynyt mukana neuvolassa ja kerro miksi näin oli.

Kiitollisena odottelen vielä vastauksia!!

Inkeri

Vierailija
2/3 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on helpompi vastata tähän ketjuun, jolloin pysytte täysin anonyymeinä, niin saahan niinkin tehdä! Eli jos asia on helpompi ilmaista tällä palstalla kuin suoraan minulle, niin jatkakaa pinoa :O)

Kiitokset kuitenkin kaikille jotka näkevät vaivan ja vastaavat jompaan kumpaan!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset jo vastanneille!!!