Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa minua...

28.12.2006 |

nyt on kp 34/28 ja kolme testiä on antanu mulle negan :/ tänä aamuna viimeks apteekin omalla.pienet rintani on ollu miehenikin sanojen mukaan täyteläisemmät ja nännit on ollu arat jo toista viikkoa.ja ne on vain kerran aikasemmin ollu tämmöset ja se oli sillon kun sain varhaisen km:n! menkkoja ei näy ja niillä ei oo tapana myöhästyä!!

Luin yhdestä ketjusta että Aconiin ei tule viivan paikkaa... sillä nimittäin testasin tuossa kp30 ja kun pyörittelin sitä valossa ja tihrustelin niin näin jotenkuten jonkulaisen viivanpaikan,värittömän. ei ollu yhtää punasta tms.

eli mitä tää on? oonkohan raskaana vai en ? hermot menee kuitenkin jo kun menkat tuon verran jo myöhässä...

ovulaation ajankohdasta ei ole mitään tietoa mutta kp10 pari viikkoa eteenpäin pupuiltiin melki joka päivä!

kiitos jos vastailisitte!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja paras ratkasu on mennä tervariin ja pyytää verikoe:) se ei erehdy ja saat mielenrauhan,olipa tulos mikä hyvänsä.

tai sitte odottelet ja välillä testaat jos ei mennkoja kuulu.onhan noitakin jotka plussa jossain kp.40 kohalla...

tsemppiä nyt joka tapauksessa!:)

Vierailija
2/3 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp 39/32-34, kaks testiä näyttänyt negaa, viimeisin alkuviikolla. Ihan pientä v.punasta tuhrua tullut, mitä ei koskaan ennen ole ollut, menkat alkanut aina kunnolla samantien. Itsekin täällä miettinyt, että kannattaako unohtaa toiveet vauvasta tältä kierrolta ja odotella vaan alkavia menkkoja. Todella stressaavaa. Mulla ollut noin viikon verran menkkamisia tuntemuksia. Saa nähdä miten käy. Ajattelin tehdä vielä jossain vaiheessa yhden testin ja sitten luovuttaa.

Tsemppiä odotuksen odotukseen viu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo huomen aamulla täytyy taas yks testi käyttää ni saas nähä.... hohhoijaa. mutta kiitos viesteistä.

fairy: toivotaan että me molemmat saatais se ihana ja odotettu plussa!!!