Viljami
Mitä mieltä olette nimestä Viljami? Itse tykkään siitä kovasti, mutta mies epäröi. Millainen se on ns. käytössä? Toisin sanoen onko liian pitkä eli tuleeko heti käyttöön joku lyhyempi lempinimi?
Kommentit (5)
Ei kuulu mun suosikkeihin, mut on silti kiva nimi :)
Mun mielest ei oo liian pitkä, mut siitä saattaa kyl helposti tulla käyttöön lyhyempi lempinimi. Tosin kaikista (lyhyemmistäkin) nimistä tuntuu tulevan lempinimiä käyttöön.
Pidemmissä nimissä saattaa helposti käydä niin, että "lyhentyy" lempinimeks, mutta ei välttämättä :)!
Meillä on 11 kk ikäinen Viljami-vauva. Ollaan tosi tyytyväisiä nimeen.. Ei voitais kuvitellakkaan pojallemme muuta nimeä!
Itsekin mietin aluksi, että onko nimi liian pitkä.. Mutta nykyään ei edes ajattele, että nimi olisi jotenkin erityisen pitkä ja lisäksi kaikki käyttävät ainakin vielä ihan Viljami nimeä, ei mitään lempinimeä. Minä ainakin suosittelen tätä nimeä!!!
Ihan Viljamiksi kutsutaan eikä ole liian pitkä ollenkaan. Tietty joskus huvikseni tai hellitelläkseni huutelen Vilkkua tai Viltsua tms., mutta käyttöön on vakiintunut ihan oikea nimi. Suosittelen.
Minä tykkään Viljamista kovasti, on ollut harkinassa meilläkin. vielä ei meillä Viljamia kuitenkaan asustele. Minusta ei ollenkaan liian pitkä.