Viking Linella joukkotappelu ruokajonossa
"Et v-u syö mun lihapullia"
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Lohta ja katkarapuja ilmaiseksi niin pistäähän se tappeluksi.
No kun ei edes ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah! En ole yllättynyt. Olin kesällä laivan buffetissa ja minut melkein taklattiin sinne, touhu oli kuin eläintarhassa.
Silloin kun olet jonossa ottivuorossa, ei kannata ruveta katselemaan ympärilleen ja höpötellä kaverin kanssa. Tai kyselemään sen raaka-aineista. Ota reippaasti ruokasi ja siirry eteenpäin.
Joo tämä! Ja reippaasti, varmoin ottein sillä kauhalla sitten. Mulla alkaa keittää, kun edessä oleva ottaa jonkun teelusikallisen sitä hemmetin sörsseliä x10, kun jos olisi ottanut yhden kunnollisen kauhallisen, olisi homma edennyt 10x nopeammin. Määrätietoisesti tulee toimia buffassa eikä epäröiden.
Eivät ilmeisesti osaa säätä tulkita. Jos lähtee satamasta niin pitää katsoa säätä mitä se on 2-8 tunnin päästä. Niin minä teen kun lähden merelle. Olen jotain 36 vuotta merillä seilannut.
Känniset wt porukat tappelee tallinnan laivalla pottumuusista.
Huomenna raahataan sitten kaljalaatikkovuoria autoon.
Tallinnaan matkaajiin valikoituu suomen kerma.
47mies kirjoitti:
Eivät ilmeisesti osaa säätä tulkita. Jos lähtee satamasta niin pitää katsoa säätä mitä se on 2-8 tunnin päästä. Niin minä teen kun lähden merelle. Olen jotain 36 vuotta merillä seilannut.
Ihmettelen kyllä, miten vähän varoituksia tästä myrskystä on annettu. Itse esim. katsoin forecan ja ilmatieteenlaitoksen sään eilen eikä ollut luvassa ihan tämmöistä. Paljon jytympi myräkkä kuin ne aiemmat, joista on vouhotettu. Itse en olisi tällä säällä lähtenyt matkustajana laivalle edes.
Eiku suomalaiset juntit on taas töpänneet. Siellä junttilandiassa riittää näitä kaistapäitä
Vaarallista, kun siellä on porukalla veitset ja haarukat kädessä. Voi tulla ruumiita.
Vierailija kirjoitti:
Eiku suomalaiset juntit on taas töpänneet. Siellä junttilandiassa riittää näitä kaistapäitä
Oles vaiti, meidän pojat ovat kunnon poikia täällä Inspisvaarassa. Olet vaan kateellinen. Kyllä ne osaa tarvitessa käyttäytyäkin.
Ei siellä mitään joukkotappelua ollut. 🙄
Tässä yksi Carita olisi halunnut että kapteeni kokeilee hajoaako laiva laituriin tullessa
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e0860df7-37e3-4a5a-9440-4558f56c3ae3
Tarjolla EI ole ollut mitään täyttä buffettia vaan halvinta mahdollista ja sitäkään ei paljon.
Tallinnan laivalla tapahtuu, ei mikään yllätys.
Se on toisaalta kiva verrattuna 90-lukuun, että pahimmat örveltäjät ovat siirtyneet tuolle reitille Suomen ja Ruotsin välisestä liikenteestä.
Vierailija kirjoitti:
Tässä yksi Carita olisi halunnut että kapteeni kokeilee hajoaako laiva laituriin tullessa
Kannatetaan. Olisi helppoa noukkia ne ihmiset sieltä satama-altaasta sitten, jos purkki hajoaa. Jollain verkolla naarata.
Vierailija kirjoitti:
Ei siellä mitään joukkotappelua ollut. 🙄
Eikä ollut buffettia. Perunaa ja falafelia.
Vierailija kirjoitti:
Se on toisaalta kiva verrattuna 90-lukuun, että pahimmat örveltäjät ovat siirtyneet tuolle reitille Suomen ja Ruotsin välisestä liikenteestä.
Tallinnan reitillä on näkynyt hyvin vähän känniörvellystä viimeisen 5 vuoden aikana. Buffet-käyttäytyminen on oma lukunsa, tänään kerrottu ei yllätä.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin.
Soylent 5 toimitusongelmia. Pysykää rauhallisena ja muistakaa saippua matkalla suihkuun.
Oliko myös olut- ja viinihanat auki?