Viking Linella joukkotappelu ruokajonossa
"Et v-u syö mun lihapullia"
Kommentit (41)
Hah! En ole yllättynyt. Olin kesällä laivan buffetissa ja minut melkein taklattiin sinne, touhu oli kuin eläintarhassa.
Kaikilla känny ja ei ensimmäistä kuvaa?
Tulee eräs tulkinta mieleen
Nälkä, nälkä, nälkä.
Tuosta näkyy miten huonosti Suomessa menee.
Laivalla tapellaan ruoasta.
Päivällä on taistelua leivästä. Ja yöllä lihasta.
Vierailija kirjoitti:
Hah! En ole yllättynyt. Olin kesällä laivan buffetissa ja minut melkein taklattiin sinne, touhu oli kuin eläintarhassa.
Ei tainnut olla venäläisiä matkassa.
Lohta ja katkarapuja ilmaiseksi niin pistäähän se tappeluksi.
Diabetes voi pistää aikamoiset raivot päälle.
Ei sitä ruokaa nyt ilmaiseksi pidä mennä tarjoamaan, eikö nämä sitä tajunneet firmassa??
Vierailija kirjoitti:
Lohta ja katkarapuja ilmaiseksi niin pistäähän se tappeluksi.
Oli varmaan synteettistä lohikorviketta mutta kyllä sekin maistuu.
Laivalla viina loppu kun ruokailussa tapellaan?
"Työvoimapula".
Miksi kyseistä laivaa ei upoiteta Suomelle vihamielisenä aluksena?
Olishan se tietysti valtava yllätys, että keskimääräistä väkivaltaisemmat käyttäytyisivät keskimääräistä väkivaltaisemmin!
Vierailija kirjoitti:
"Työvoimapula".
Miksi kyseistä laivaa ei upoiteta Suomelle vihamielisenä aluksena?
Nyt kun ne on saatu sinne laivaan niin kuulutus "seuraava pysäkki Libya"
Vanhoina hyvinä aikoina vesistö miinoitettiin näiden varalta.
Oliko sergej ensimmäisenä jonossa
Henkiökunnalta ei saanut pahoinvoinnin estolääkettä? Nyt kyllä säästetään väärässä paikassa. Sekö on parempi, että ihmiset laattavat pitkin käytäviä? (Itselläni on kyllä aina pahoinvonnin estolääkkeet varalta mukana, mutta tunnetusti kaikki eivät osaa varautua.)
Tallinnan matkaajia. Tämä selitti.
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun olet jonossa ottivuorossa, ei kannata ruveta katselemaan ympärilleen ja höpötellä kaverin kanssa. Tai kyselemään sen raaka-aineista. Ota reippaasti ruokasi ja siirry eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Henkiökunnalta ei saanut pahoinvoinnin estolääkettä? Nyt kyllä säästetään väärässä paikassa. Sekö on parempi, että ihmiset laattavat pitkin käytäviä? (Itselläni on kyllä aina pahoinvonnin estolääkkeet varalta mukana, mutta tunnetusti kaikki eivät osaa varautua.)
Henkilökunta ei ole apteekkareita. Ilman lupia ja lääketieteen koulutusta ja tuntematta asiakkaiden muuta terveydentilaa ei saa asiakkaille alkaa jakamaan minkään sortin lääkkeitä. Eikä ne pahoinvointia estävät luontaistuotteet (kuten inkivääri, jota varsinkin laivoilla työskentelevät virolaiset paljon käyttävät) auta enää sen pahoinvoinnin jo alettua, ne pitää ottaa ennakoivasti.
Normisetiä.