IL : Viking Linen alus jäänyt ajelehtimaan merelle
Ei pääse satamaan myrskyn takia ehkä ikinä.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e0860df7-37e3-4a5a-9440-4558f56c3ae3
Kommentit (61)
Siitä tulee Lentävä Suomalainen. Kummituslaiva.
Olen paikalla. Saatiin ilmaiset ruoka/juomakupongit.
Pohjoistuulella helsingin satamaan on helppo päästä kiinni.
Aika typerää ajaa matkustajien kiusaksi Tallinnan rannoille saakka ja sitten palata takaisin Hellsinkiin koska ei pystynyt rantautumaan. Miten se muka Helsingissä onnistuisi sen paremmin? Aatelkaa vaikka niitäkin matkustajia jotka olivat palaamansa kotiinsa Viroon. Olisivat edes päästäneet uimaan jotta voivat mennä kotiinsa.
Todella pahalta, todella pahalta näyttää nyt tässä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Sinäkö siellä tappelit seisovan pöydän ääressä niistä lihapullista?!
Vierailija kirjoitti:
Aika typerää ajaa matkustajien kiusaksi Tallinnan rannoille saakka ja sitten palata takaisin Hellsinkiin koska ei pystynyt rantautumaan. Miten se muka Helsingissä onnistuisi sen paremmin? Aatelkaa vaikka niitäkin matkustajia jotka olivat palaamansa kotiinsa Viroon. Olisivat edes päästäneet uimaan jotta voivat mennä kotiinsa.
Jos satama on täynnä niin paha sitä tunkea muiden paattien väliin. Satamassa, jossa on tilaa, tämä onnistuukin helpommin. Miten parkkeeraat itse autosi täyteen parkkitaloon vai joudutko ajamaan pois?
Vierailija kirjoitti:
Todella pahalta, todella pahalta näyttää nyt tässä kyllä.
Mautonta viitata Estoniaan, kukaan ei hengenvaarassa.
Toivottavasti ei käy Titaanikit. Todella pahalta näyttää nyt tässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No toi toinen otti neljä kalapuikko! Vedin turpaan!
Mikä se sellainen risteily on jos ei oksennus lennä??
Montakohan kuolee kun kaatuu myrskyssä? Kestääkö keulaportti rasituksen?
Ja ilmaisesta ateriastakin piti päästä lehteen valittamaan. Voi luoja että ihmiset ovat noloja.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti uppoaa koko paatti koska se saastuttaa ilmastoa. Lentoliikenne se kaikista pahin joten kaikki lentokoneet sais tippua maahan.
Millä hoidetaan rekkaliikenne ja tavarakuljetukset Suomeen jos laivaliikenne lopetetaan? Kaikki vaan ajaa Tornion kautta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku nyysi kaikki katkaravut! Tästä tehdään reklamaatio!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti uppoaa koko paatti koska se saastuttaa ilmastoa. Lentoliikenne se kaikista pahin joten kaikki lentokoneet sais tippua maahan.
Millä hoidetaan rekkaliikenne ja tavarakuljetukset Suomeen jos laivaliikenne lopetetaan? Kaikki vaan ajaa Tornion kautta?
Vaalimaan kautta.
Vierailija kirjoitti:
Riittääkö viina?
Tuosta olisin itse eniten huolissani. Ja että on tulitikkuja ja tupakkia riittävästi myös.
Mtv:n artikkelin mukaan satamassa ei ollut paikkaa Viking Linen alukselle ja siksi se joutui kääntymään.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/viking-xprs-kaannytettiin-myrskyssa…