Riittääkö 3 litran viinitonkka kahdelle koko illaksi?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
3 litraa viiniä tarkoittaa 4 x 0,75 litran pulloa! Tuolla määrällä pääsette vatsahuuhteluun!
No höhhöö..
Jos kyseessä vaikka kaksi 90 kg miestä, ja illanvietto alkaa klo 17 ruualla ym. ja päättyy klo 01, niin kahdella pullolla on vasta kivassa pienessä.
Aikamoista kuvaa siellä maalailet, tuskin aloittaja meinasi yhdellä huikalla noita vetää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3 litraa viiniä tarkoittaa 4 x 0,75 litran pulloa! Tuolla määrällä pääsette vatsahuuhteluun!
No höhhöö..
Jos kyseessä vaikka kaksi 90 kg miestä, ja illanvietto alkaa klo 17 ruualla ym. ja päättyy klo 01, niin kahdella pullolla on vasta kivassa pienessä.
Aikamoista kuvaa siellä maalailet, tuskin aloittaja meinasi yhdellä huikalla noita vetää.
Nauroin samaa, tuon vatsahuuhteluviestin kirjoittaja oli varmaan joku 15-vuotias tyttö.
Vierailija kirjoitti:
No ei nyt sentään vatsahuuhteluun. Minulle riittäisi yksi pullo viiniä jo kunnon kekkuliin, mutta jollekin toiselle ei varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sillä tissuttelee, mutta ei siitä känniin tule.
Rasvamaksa sulla kohta ompi pullea.
Ei yhdestä tönikästä vielä maksa rasvoitu.
Sixback on tärkein osuus koko asiassa. Ilman sitä ei tuu yhtään mitään.
Lisäksi kossu, campari, tuoremehu.
Gambina lisäksi. Sitten kyllä riittää
Riittää, mä en tykkää viinistä joten saat juoda kaiken. Tosin minä en aio jäädä sitä katselemaan.
Ei riitä. Toisaalta itsellä alkaa jo yhden viiniputelin jälkeen tehdä mieli tiukkaa. Viinissä ja oluessa on se, että jos meinaa niillä känniin tulla, niin pitää juoda paljon. Tarkoitan ihan juomistapahtumaa. Tiukkaa voi ottaa aina yhden 4 cl annoksen yhdellä kulauksella nopeasti. Mietoja joutuu litkimään, mikä unohtuu helposti varsinkin, kun on päässyt vauhtiin aja sitten tulee vain sellanen pöhnä. Täytyy melkein kellosta katsoa, että tulee juotua tarpeeksi, jos meinaa miedoilla känniin tulla.
Meille riitti yks tuollainen koko kesäksi. Millainen sieni olet?
Paljonko on viinureilla ikää? Vaikuttaa suoraan riittoisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Tehkää kukkoa viinissä.
Koko ajan muhii! Naapuri pyysi vähän aikaa sitten harventamaan kukkokantaa talveksi kun ei hannonut itse lemmikkejään lopettaa. On ihan eri eläin kuin kaupan broilerit.
Eih näitä typeryyksiä täällä taas
ei riitä, tuohan on muuten sivistynyttä juomista kun viinin muistaa vaan kaataa lasiin aina,.
Jotta ihan sixBackiä....