Mun ranteen paksuus on 15 cm
Luin että yleinen mitta naisilla on 18,5 - 19 cm.
Ihmettelen miten mulla voi olla vain 15 cm kun olen 170 cm ja 68 kg.
Oon mä katsellutkin ranteitani että onpa kapeat mutten tiennyt että on keskivertoa noinkin paljon kapeammat.
Minkä paksuiset ranteet teillä on? Pituus,paino?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
AP ranne 15 cm, AP tulonsiirrot 1200 eur.
Jollain logiikalla voi vissiin ranteen koon yhdistää tuloihin.
Mistäköhän AP ton yleisen mitan on lukenut? Mun ranteen ympärys on 16cm ja kertakäyttökäsineistä pitää aina ottaa L-koko ja neuleohjeissa (lapaset ja käsineet, kun koot on lapset, naiset, miehet) naisten koko on liian pieni. Tähän pari senttiä lisää päälle, niin on jo melkonen koura.
Vierailija kirjoitti:
Mistäköhän AP ton yleisen mitan on lukenut? Mun ranteen ympärys on 16cm ja kertakäyttökäsineistä pitää aina ottaa L-koko ja neuleohjeissa (lapaset ja käsineet, kun koot on lapset, naiset, miehet) naisten koko on liian pieni. Tähän pari senttiä lisää päälle, niin on jo melkonen koura.
average wrist circumference
15 cm mullakin ympärysmitta ja aika pulska olen.
Mun penis on paksumpi mitä kenenkään teidän ranne. Huh hu.
Hanna Brotheruksen "Ainoa kotini" mainittiin 19 cm ranteen ympärysmitta niin piti mitata omani. 15 cm oli, joten en tiedä miksi kirjailija haluaa viitata paksuihin ranteisiin kun syömishäiröitä käsitteli.
Itselläni on kapeat ranteet myös. Luuston rakenne on siro. Joskus huolestuin, että sairastan osteoporoosia kolmekymppisenä ja mittasin ranteeni. Oli onneksi yli jonkun rajan, en muista enää. Liikun ja syön hyvin, luustoni vain on tällainen.
Vierailija kirjoitti:
Olisit laittanut myös ÄO:si tuohon.
Se on sama kuin ranteen ympärys!
AP ranne 15 cm, AP tulonsiirrot 1200 eur.