Onkos vielä toisia jotka haaveilee vauvaa syntyvän lokakuussa -07
Eli tipahdin jälleen ja korkealta,eilen testattu haamu muuttui vuodoksi ja nyt menossa kp 1/25 ja 2.10 olisi toivottu laskettu jos nyt tärppäis. Saanko matka seuraa vai joudunko yksin höpötteleen?
Kommentit (35)
Kyllä se päivä pinojen teko on helppoo,mut esittely pino on asia erikseen.Löytyykö vapaa ehtoisia pitämään ja päivittämään esittely pinoa? Kun en uskaltais vielä itse yrittään ruveta,pitäis ensin harjoitella jonkun verran.
Onkos kellään jo nimi ehdotuksia lokakuun pinolle? Lokahaaveet,Lokahelistimet,Lokamurut jne laittakaas lisää ehdotuksia.
Täällä siis ei omaan napaan mitään ihmeellistä,ovista odotellen.
Sisseistä putosin minäkin ja nyt jo helpottaa vaikka alkuun tuntuikin taas toivottomalta...
Taitaa edelleen olla kroppa sekaisin syksyisen km:n jäljiltä, mutta toivottavasti tämä tästä tasaantuu. Työkuviot on vielä lisänneet stressiä niin ihmekkös tuo että kyytiläistä en ole mukaan saanut. Tänään meinasin kipaista kaupasta greippimehua kun sen voimaan haluan ainakin toistaiseksi uskoa!
Lokakuisille nimiehdotuksia: Lokakuun Loisteet, Lokakuun Aarteet
Nyt täytyy tarttua imuriin että saa edes jotain hyödyllistä tälle päivälle tehdyksi!
-Rimpe- kp 3/n.26
Alkaa täälläkin pahin masis jo helpottaa..
Nimistä Lokahaaveet tai Lokakuun lahjat..tai jotain sinnepäin kuulostais hyvältä.
Minä oon niin käsi näissä tietokonejutuissa, että mieluusti luottaisin listan teon jollekin muulle..
Tänään kp 44/32-34 ja menkoista ei tietoakaan, tai tunne siitä, että ne alkaa on ollut jo niin kauan kuin ne on ollut myöhässäkin, mutta muuta ei tule kuin hyvin pientä " tuhrua" . Viimeisin testi näytti negaa 31.12., seuraavan ja viimeisen testin ajattelin tehdä ensi viikolla.
Varma kyllä olen, että nega sekin.
LokaAarteet olisi mun mielestä myös hyvä nimi pinolle.
~Toivotaan meille kaikille Vahvat Plussat tästä kierrosta~
Omaa napaa: menkat jotka on normaalisti 1 pv niukka, 2-3 pv TULVA, ja tuhrua loppuaika siitä viikosta minkä ne yleensä kestää...
Nyt TULVA 2 päivää, niukka-olematon 2 pv, EI MITÄÄN loppuaika viikkoon asti, sitten kertatuhru ja homma ohi... ei voi kun päätä pyöritellä, nytkö ne menkatkin sekoo, ei riitä että kierto heittelee 28-34 välillä! Huoh... testillä vielä varmistin ettei varmana oo raskaana. En ole.
Tuli jotenkin epätoivonen olo kun saatiin tossa tietää että sukuun on tulossa lisäystä, samana päivänä kun mun menkat alko (ja osoitti taas sen ettei meille ole tulossa). Onneks ne sentäs on yrittäny jo vuoden, ei harmittanu ihan niin kovin. Ja joo, saatiinhan mekin sentäs tärppi vaikka kesken menikin eli ei kaikki toivo sentäs oo menetetty vielä...
Viikon päästä vois tuhlata noi 4 ovistestiä mitä mulla on tilatusta paketista jälellä... jos vaikka sen bongais ja hyödyntäis ;-)
Ilmoittaudun iloiseen seuraan,toiveena la 5.10.07 <3
yritystä on ollut jo 9 kiertoa ja ilman pillereitä oon ollu jo kohta vuoden..mutta nyytti puuttuu:( ovis kyllä on n.kp13/14 ja kierto 27/28 mutta ei oo kukaan kiinnittyny matkaan kertaakaan..
missäköhän vaiheessa sitä tohtii lääkäriin mennä??kokemuksia..?
).( kp.6 menossa ja odotellaan.olin jo ihan varma joulun jälkeen että nyt oon raskaana kun normaalit menkkaoireet ei alkanukkaan noin 5 päivää ennen menkkoja.mut ilman oireita kp28 vaihtu illalla kp1 :,( ensimmäisen kerran ikinä ilman mitään " varotusta" ..weird!
mut nyt toivotaan kaikille meille paljon onnea ja plussasäteitä että kaikilla tärppäis :)
yk.9 kp.6
Pillerit on hylätty syyskuussa. Kuukautiset on ollut säännöllisiä, mutta eipä onnistunut vielä. Ennen Uutta Vuotta koin kovan pettymyksen kun haavena oli vauvauutinen kun kello on 00.01 1.1.2007... Mutta kyllä ne menkat tulivat...paitsi nyt kaksi pv myöhässä....ehdin tehdä iloisena raskaustestinkin...
Ensimmäistä kerta elämässäni olin todella hirviö kuukautisien aikana. Kiukutti, itketti, mielialavaihteli koko ajan ja masensi kovasti...
Erittäin suurena haavena on ollut tuo syyskuun alkupäivien vauva. Nyt taas odotamme jospa lokakuussa sitten saisimme... Pelottaa kovasti miten tässä käy. Minua stressaa aika paljon, sillä olin niin kovasti asennoitunut tuohon syyskuuhun ja se meni ohi. Ei vauvoja kai voi vain suunnitella ja tehdä...vauva tulee kun tulee...vaikka kovasti harjoittelee ja toivoo....
Odotan nyt niin paljon.... lokakuu 2007...haave...
Tari: Valitettavasti minä en voi ottaa pinoa hoitaakseni, koska huomenna aloitan taasen työn ja se vie nk. elämäni mennessään. Ehdin pinoa joskus lukea ja silloin tällöin kirjoittamaan pari riviä, mutta päivitys (luulen) vie liiaksi aikaa.
Toivotaan, että joku taidokas ja asiasta innostunut ottaa pinon hoitaakseen.
ON: SheDevil on selätetty ja ensi viikon ultraa odottelen. Huomenna siis paluu töihin, ei yhtään nappaa. ei siis yhtään. Vähän pelottaa, että olenko valinnut väärän alan itselleni. Tai sitten intressini ovat tällä hetkellä jossain aivan muualla :) Onko kenelläkään muulla työahdistusta? Pahimman yli pääsee kun viikko töitä on takana, mutta kyllähän sitä taas huomaa laskevansa päiviä seuraavaan lomaan.
Töihinpaluustressaantunut iksu kp6/28-35 yk 7 tj
Nyt kun kukaan ei vielä ole valmis rupeemaan tekeen esittely pinoa ,niin aloitetaankos päivä vai viikkopinot LokaHaaveiden nimillä kuiteskin??Jospa esittelylistallekkin pitäjä sit löytyy.
Täällä menossa nyt kp 8/25 ja eilen työnti sit kunnon venyvät limat ja kohdun napukka alhaalla,pehmeä ja avoin...Siis olen ihan puulla päähän lyöty et mitäs hittoo tää nyt sitten on? Enkait mä nyt vielä ovuloi! No harjoitukset tuli sit aloitettua varmuudeksi.
Mitähän tietoja siihen esittelylistaan pitäis sit laittaa? Jos nyt yrittäisin sen väkertää.. Kannattaisko se tehdä ensin esim. wordiin ja sieltä sit liittää tänne vai? Kellään mitään tietoa?
Tosiaan en mikään tietokoneihme oo, joten saattaa tulla jotain mokiakin,jos sen yritän tehdä:)
ELi meillähän tuli se km. elokuisissa niin nyt sitten toiveet laitetaan lokakuuhun.
Mäkin voisin periaatteessa sitä esittely pinoa ruveta tekeen, jos vaan ossaisin...
Mut mun pitää häippästä töihin, niin lueskelen huomenissa sitten paremmin.
Buam
Oli pakko alkaa kirjoittamaan, kun luin Tari sun viestis. Siis kirjoitin jo tuonne 3-kuumeilijoihin, että mulla myös tuntui tässä kierrossa kp 9 selviä ovistuntemuksia!!! Olin aivan halolla päähän lyöty, mutta tietenkään ei uskaltanut ottaa riskiä onnensa ohi astelusta, vaan makuukammari alkoi elämään virkeää elämäänsä ;) Saas nährä, kuinka miesressun kunto kestää, jos pitää vielä kuitenkin se oikea ovisaika varmistaa ja pupuilla, hih!
Morjens vaan kaikille uusillekin haaveilijoille! Minusta ainakin LokaHaaveet on mukava ryhmännimi. Nyt täytyy mennä..
Tirrukka kp 11/n.30 yk 2
Lokahaaveet on mustakin oikein hyvä nimi.
Lokahaaveet on ok nimi. Ihan kiva jos joku jaksaisi alkaa pitämään päivityslistaa.
Täti läksi, toivottavasti ainaki vuodeksi, pimentoon :-)
Nyt takas töihin, mukavaa viikonloppua!
Ykä kp 6/26, yk 3
Ei tuu syysvauvaa meillekään, vaikka luulen, että yritys oli, muttei pysynyt kiinni. Kivut oli ainakin paljon kovemmat kuin yleensä ja vuoto ei alkanutkaan täysillä, vaan tiputteli vaan ekan päivän.
No, eipä auta valitus, kp on 3/30-32, yk2 ja kakkonen haaveissa. Esikoisneiti on syntynyt 04/05, eli keväällä tulee jo 2vuotta.