Minkä nimisiä lapsia?
Kertokaahan, mitä nimiä olette lapsillenne antaneet? Erityisesti poikien nimet kiinnostaa (omalle poitsulle nimi todella hakusessa :))...
Kommentit (6)
Joonas Onni Allan
Jesper Eetu Antero
Olivia Enni Anneli
3.nimet kulkee suvussa, muut nimet vaan muuten kivoja mielestämme :).
sai nimekseen Viljami Onni Aapeli. Aapeli-nimi tulee miehen suvusta.
Hellou!
Meillä lapset 50/50
Pojat:
Jaro Heikki Juhani (toiset nimet suvusta)
Eeli Osmo Oliver (2. nimi suvusta)
Tytöt:
Milona Maria Aurora (2. nimi suvusta)
Emrika Impi Anastasia (toiset nimet suvusta)
Jos Milona olis ollu poika, niin oli parikin nimivaihtoehtoa:
Aaku Veikka Villiam (2. nimi lähes kuin suvussa)
Milo Morris Mikael (3. nimi suvusta)
Kaikille lapsille ollaan haluttu ihan "oma" etunimi ja myös jotain "perintönä" suvusta. Tsemppiä nimen valintaan! Kiva olis kuula, mitä olette miettineet :-)
*Amanda Julia
(nimenantovaiheessa en tiennyt, että myös pappani mummo on ollut Amanda, mutta nimi tulee siis suvusta...mieheni valitsi toisen nimen, klassisen kaunis Julia.
*Konsta Otto Aleksi
(halusimme jatkaa vanhaa linjaa nimissä...sattumalta löytyi Konsta- nimi...Otto-nimestä olen itse aina tykänny ja Aleksi tulee suoraan mieheni papalta.
* Selma Rauha Mianna
(edelleen haluttiin jatkaa vanhojen nimien valintaa...pitkään oli ehdolla mm. Hilda ja Maisa. Rauha tulee minun mummoltani ja Mianna- nimeen itse olen ihastunut täällä netissä...se sisältää jo edesmenneen hyvän ystäväni nimen ;)
*Konsta jos olisi ollut tyttö, niin hänelle oli silloin vahvoilla nimi Alina Vilhelmiina
*Jos Selma olisi ollut poika, niin hänestä olisi todennäköisesti tullut Kuisma Okko Olavi.
Seere Aune
Molemmat nimet olivat mielessä jo kauan ennen tytön syntymää, mutta kolmatta nimeä soviteltiin viimeiseen asti, eikä siitä siltikään päästy yhteisymmärrykseen. Aune on ollut minun mummuni ja miehen lapsuudessa naapurissa asuneen mummun, joka ei kuitenkaan sukua, nimi.
sai nimekseen Jimi Marko Oliver :) Marko tuli siitä kun se on meidän molempien isän nimi :) Alun perin pojasta piti tula Mico Tapani Sebastian, mutta eipä tuo Micolta näyttänyt :P